kynnere

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
fy så lei jeg er kynnere nå :( har hørt flere sier at du kan få masse med nr 3.. Men tenkte jeg ikk gjorde d siden jeg ikke kjente d i d heletatt med de 2 andre.. Men nå har jeg hatt d nesten konstant i 2 døgn... Utrolig slitsomt! Flere som er plaget? Jeg blir helt varm i fjeset og hode når jeg får en kynner, så merker d på hele kroppen, selv om d absolutt ikke gjøre noe vondt....

fy så lei jeg er kynnere nå :( har hørt flere sier at du kan få masse med nr 3.. Men tenkte jeg ikk gjorde d siden jeg ikke kjente d i d heletatt med de 2 andre.. Men nå har jeg hatt d nesten konstant i 2 døgn... Utrolig slitsomt! Flere som er plaget? Jeg blir helt varm i fjeset og hode når jeg får en kynner, så merker d på hele kroppen, selv om d absolutt ikke gjøre noe vondt....
Får du også hjertebank av kynnere? Jeg har ikke noe råd til deg da jeg kun har noen på kveldstid, men det er ekkelt og da kan jeg forstå at det er fælt hvis du har det hele dagen igjennom! Har du forsøkt å snakke med JM eller føden om det? Kan det være maserier??

Hjelper det slappe av? Ta ett bad, sov litt? Jeg blir verre av stress og hektiske dager.

Jeg får kynnere når jeg sitter eller ligger på sofaen også jeg. Blir også helt varm og magen strammer seg i ca 40 sekunder før det dabber av igjen, presser mer ned nå under kynnere enn for et par uker siden. Veldig slitsomt.

Jeg har hatt litt "kramper" nede ved lysken om nettene, men vet ikke om det er kynnere. Høres ikke ut slik alle andre forklarer det liksom..

Her går det i modningsrier.. Men syns jeg har hatt veldig vondt veid opp mot hvor moden jeg var :( Kan ihvertfall trøste meg med at det skjer noe...

Jeg har hatt litt "kramper" nede ved lysken om nettene, men vet ikke om det er kynnere. Høres ikke ut slik alle andre forklarer det liksom..
Kynnere vil si at hele magen strammer seg og blir knallhard. Virkelig hard! Kynnerne mine tar nesten pusten fra meg. Gravid med andremann.

Her går det i modningsrier.. Men syns jeg har hatt veldig vondt veid opp mot hvor moden jeg var :( Kan ihvertfall trøste meg med at det skjer noe...
Hvordan vet du om det er modningsrier og ikke bare kynnere? Skulle ønske jeg også visste at det hadde noe for seg, for noen av mine kynnere tar pusten fra meg, og jeg vil ikke at det skal være bortkastet, liksom ;)

Ja får litt hjertebank på noen av de!! Kjenner hovedpulsåren i halsen jobber godt faktisk! :p men er vel bare kroppen som klargjør seg. ☺

Ja, hvordan vet du hva som er modningsrier og hva som er kynnere?

Huff ja, har masse nå med nr 2. I går kveld så var de skikkelig vonde også altså :s

Huff ja, har masse nå med nr 2. I går kveld så var de skikkelig vonde også altså :s
kanskje kroppen din klargjør seg da?? jeg lever i troen på at det MÅ være noe nyttig i dette her :P

kanskje kroppen din klargjør seg da?? jeg lever i troen på at det MÅ være noe nyttig i dette her :P

Ja, jeg lever i håpet jeg også. Men livmorhalsen min har allerede vært modnet, forkortet og nebbet allerede. Så d ble stoppet da (uke 33), så er redd hun skal "straffe" meg for det nå ved å være der inne så lenge hun kan.

Om hun kommer i VM-tidene, så håper jeg hun velger et fornuftig tidspunkt ;) Samboeren min tipper søndag 1. mars for da er d 5-mila, og den øvelsen gleder jeg meg skikkelig til :p Jeg kødder ikke, men er det herrer langrenn under fødselen så har jeg planer om å få d med meg altså :p

Ja, jeg lever i håpet jeg også. Men livmorhalsen min har allerede vært modnet, forkortet og nebbet allerede. Så d ble stoppet da (uke 33), så er redd hun skal "straffe" meg for det nå ved å være der inne så lenge hun kan.

Om hun kommer i VM-tidene, så håper jeg hun velger et fornuftig tidspunkt ;) Samboeren min tipper søndag 1. mars for da er d 5-mila, og den øvelsen gleder jeg meg skikkelig til :p Jeg kødder ikke, men er det herrer langrenn under fødselen så har jeg planer om å få d med meg altså :p
Du får be om wifi på fødestua så kan du streame :) spennende med vm alrså :)

Ja, hvordan vet du hva som er modningsrier og hva som er kynnere?

Hvordan vet du om det er modningsrier og ikke bare kynnere? Skulle ønske jeg også visste at det hadde noe for seg, for noen av mine kynnere tar pusten fra meg, og jeg vil ikke at det skal være bortkastet, liksom ;)

Fordi jeg får så vondt at jeg vil spy og kjenner det godt i ryggen, de kommer til tider regelmessig men dabber av etter en times tid. I tillegg har det modna seg, så de har noe for seg :)
Her sjekker jm modning hver uke fra uke 37 pga lang vei til sykehuset!

Ok. Jeg skal til legen i morgen, er da 36+0. Sjekker han modning da, tror dere?

spennende ;) jeg aaaner ikke hvordan ting er med livmorhals og slikt, men tenkte spørre jormor på tirsdag, om hun kan sjekke på neste kontroll i uke 37/38 og event strippe :P Er jo bare nesten 36 på tirsdag, så vil vente liiiitt lengre.. Selv om jeg er klar for å få d overstått!

Back
Topp