Kynnere

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Er det andre som sliter med mye kynnere her? Til tider er det ganske heftig, spes på kvelden. Skikkelig slitsomt da med en 2,5 åring som krever sitt.

Masse kynnere, har hatt det siden uke 11. Legen mente det var grunnet stress i starten, har en veldig aktiv jobb og glemmer å roe ned tempo.. Har blitt bedre nå som jeg har lært å slappe mer av, men de kommer og går hver dag o_O

Hadde egentlig mer kynnere i starten, sånn uke 16-22 ca. Avtatt nå, og det er helt greit :)

Det kommer an på hvor aktiv jeg er. Så lenge jeg slapper av er det ikke så ille men hvis jeg styrer mye er de hyppige ja :-)

Jeg har de mest når jeg er på jobb.. kjenner at de kommer så er jeg hjemme eller noe, passer jeg på å få satt meg ned og slappet av ei stund. Samtidig synes jeg det er mindre av dem nå ettet at jeg ble sykemeldt 50%.. :)

Har også hatt mye kynnere de siste ukene, spesielt når jeg er ute og går eller gjør husarbeid. Ikke spesielt vondt, men magen blir helt hard og merkelig.

Er sykemeldt resten av svangerskapet pga kynnere.. Litt aktivitet, så starter de. Og holder på i en evighet! Hjelper ikke å sette meg ned å være rolig heller. Får de også om jeg stresser litt. Er så ille at jeg må stoppe opp og puste meg gjennom de. Har vært på kontroll da, så alt ser bra ut. Bare fryktelig slitsomt og masete. Blir utslitt etter en dag med kynnere :P

Jeg får en del kynnere de dagene jeg er på jobb.

Får kynnere hvis jeg er tissetrengt, opphisset, holder på med knipeøvelser, går i trapper, snur meg rundt fra siden til ryggen.. ja.. og i hvile. De kommer hele tiden. Men de er ikke ubehagelige.

Er sykemeldt resten av svangerskapet pga kynnere.. Litt aktivitet, så starter de. Og holder på i en evighet! Hjelper ikke å sette meg ned å være rolig heller. Får de også om jeg stresser litt. Er så ille at jeg må stoppe opp og puste meg gjennom de. Har vært på kontroll da, så alt ser bra ut. Bare fryktelig slitsomt og masete. Blir utslitt etter en dag med kynnere :p
Slik har jeg det også. Fastlegen bare lo av meg. "Ja, slik er det!"

Back
Topp