Kynnere

Zoomzoom

Flørter med forumet
Hei.

Sliter sånn med kynnere for tida. Har det nesten hver eneste dag, på ettermiddag/kvelden.. veldig plagsomt!

Flere som opplever det?? :)

Er forresten 14+5 så synes det er litt unødvendig tidlig.. :-/

Hei! Jeg er også 14+5 og har hatt kynnere i hele dag! Synes også det er litt tidlig. Har vært en travelt periode både jobb og privat, kanskje kroppen gir beskjed om å roe ned? Få kanskje sjekke med lege/jordmor dersom det ikke gir seg...

Jeg har kynnere hele tiden.
Å har hatt det fra uke 10-12 ihvertfall... Er veldig plagsomt her også :-/

D kan jeg godt forstå er plagsomt! Etter hva jeg har lest skal det ikke være farlig, men kanskje nevne det ved neste sjekk? Håper det gir seg for deg☺

Det var tidlig. Hadde min første kunne denne gangen 19+0

Jeg har en del, men de er ikke så plagsomme enda. Mest når jeg reiser meg, og spesielt hvis jeg er mett eller må på do :-P

Jeg er 17+2 i dag, og jeg har hatt kynnere i et par uker. De kommer helst om kvelden når jeg legger meg, og etter sex. :P Kjenner ingenting, men magen blir knallhard. Nevnte det for legen på kontroll på mandag, og han sa at det var helt normalt. Ikke alle som kjenner eller får kynnere tidlig, men det er ikke noe unormalt med det.

Det kan imidlertid være en sammenheng mellom kynnere og UVI, så lever gjerne en urinprøve om du er i tvil. :)

Kan man kjenne dette i ryggen også? At nedere ryggen blir støl på en måte?

Jeg kjenner absolutt ingenting i ryggen, så jeg vet ikke hvor vanlig det er. Du har født før, så kanskje det er annerledes for deg? Fant en artikkel her som kanskje kan gi litt bedre svar... :)

http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Svangerskapsplager/Hva-er-kynnere/

Ah da er det nok ikke kynnere jeg kjenner, kanskje bare det at det strammer litt i musklene.
Husker ikke at jeg hadde kynnere i første svangerskap så var bare nysgjerrig på hvordan det var :)

Ah da er det nok ikke kynnere jeg kjenner, kanskje bare det at det strammer litt i musklene.
Husker ikke at jeg hadde kynnere i første svangerskap så var bare nysgjerrig på hvordan det var :)

Etter hva jeg har forstått så er det helt individuelt. Noen får masse tydelige kynnere, andre kjenner bare murringer. Noen får vonde kynnere, mens andre (som meg) kun kjenner at magen blir stram og hard. Merkelige greier. :P

Tusen takk for alle svar :-) Litt "godt" å vite at det er flere som har det tidlig.. :-)

På meg blir magen/livmora helt hard også får jeg smerte lignende kiling. Helt merkelig egentlig. :-)

Hei.

Sliter sånn med kynnere for tida. Har det nesten hver eneste dag, på ettermiddag/kvelden.. veldig plagsomt!

Flere som opplever det?? :)

Er forresten 14+5 så synes det er litt unødvendig tidlig.. :-/

Var det DET jeg kjente i går! Dette er barn nr 3 og jeg trodde ikke man fikk dette før uke 20. Jeg er 15+4 nå. Magen ble stram over hele.. trodde kynnere kun gjorde kulen der.babyen.ligger hadt og ikke hele magen??

Back
Topp