Kynnere

Trur ikke jeg har kynnere i det hele tatt.

Kan det føles som man får en slags varm følelse over magen også kjennes det ut som babyen skyter rygg der inne?

(Jada 5 gangsfødende og vet ikke hvordan kynnere kjennes ut :p)
Så godt å se at det bare ikke er meg som føler meg litt på bar bakke...
Jeg er også femte gangsfødende, og det er først dette svangerskapet jeg tror jeg har kynnere, men skal ikke si jeg er sikker.....

Hos meg er det at magen strammer seg, og blir helt hard! Men ikke noe pustevansker eller andre ting.

Har hatt mye kynnere helt fra ca uke 20. Nå siste uka har de begynt å komme uten at jeg har gjort noe for å trigge dem. Typisk når jeg ligger helt stille på sofaen og slapper av. Tror egentlig ikke det er kynnere - men modningsrier. Håper i alle fall på det:-)

Har faktisk svært lite kynnere denne gangen. Er mer plaget med "mensen smerter" :/ Kommer sikkert til å gå langt over tiden!! Sukk

Trur ikke jeg har kynnere i det hele tatt.

Kan det føles som man får en slags varm følelse over magen også kjennes det ut som babyen skyter rygg der inne?

(Jada 5 gangsfødende og vet ikke hvordan kynnere kjennes ut :p)
Trekker denne tilbake! Igår kveld hadde jeg MYE kynnere. Ingen tvil. Men de er ikke vonde i det hele tatt. Får bare steinhard mage og en slags varm følelse i magen og kjenner voldsom hjertebank.

Trekker denne tilbake! Igår kveld hadde jeg MYE kynnere. Ingen tvil. Men de er ikke vonde i det hele tatt. Får bare steinhard mage og en slags varm følelse i magen og kjenner voldsom hjertebank.
Har flere gang tenkt jeg skulle ha målt pulsen når det skjer. For det føles som det øker kraftig. Er ikke vondt men kjenner det.

Back
Topp