Kynnere

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Har dere kynnere hele dagen? Eller mye på spesielle tidspunkt.

Hos meg er det nå hver kveld. Må puste meg mer og mer gjennom dem. Trenger ikke være sliten eller ha gjort noe for å få det.

Trur ikke jeg har kynnere i det hele tatt.

Kan det føles som man får en slags varm følelse over magen også kjennes det ut som babyen skyter rygg der inne?

(Jada 5 gangsfødende og vet ikke hvordan kynnere kjennes ut :p)

Jeg har de mye på kvelden. Begynner å bli aterkere for hver dag. Håper bare de lan ta aeg opp så jeg kan få gang på fødaelen. Vil få det overstått.

Periodevis har jeg de bare jeg snur meg. Så kan de være borte i mange dager. Men jeg har vel generelt mer på kvelden fordi jeg er mer aktiv da tror jeg.

Trur ikke jeg har kynnere i det hele tatt.

Kan det føles som man får en slags varm følelse over magen også kjennes det ut som babyen skyter rygg der inne?

(Jada 5 gangsfødende og vet ikke hvordan kynnere kjennes ut :p)
Magen strammer. Blir steinhard, jeg blir varm og sliter med å puste. En sånn varm gradvis følelse fra en del av magen til den andre.

Jeg blir litt kvalm av og til. Men så deilig når det slipper.

Får jeg dem på morgen/dagtid. Merker jeg dem nesten ikke. Men kveld da er dem kraftigere og kraftigere etterhvert som dagene går.

Men er den baby skyter rygg følelsen. Trodde det først. Men nå har jeg skjønt at det ikke er det. For hele magen blir har. Kan jeg bevege/trykke på magen da er det baby..

Ja jevnt gjennom hele dagen.. Må alltid puste meg gjennom dem og de er relativt ubehagelige. De har blitt sterkere og sterkere og kommer hyppigere og i lengre perioder nå når jeg nærmer meg termin, så håper de snart går over i rier i stedet ;)

Magen strammer seg, blir helt hard og jeg kjenner jeg må ekstra på do :P

Magen strammer. Blir steinhard, jeg blir varm og sliter med å puste. En sånn varm gradvis følelse fra en del av magen til den andre.

Jeg blir litt kvalm av og til. Men så deilig når det slipper.

Får jeg dem på morgen/dagtid. Merker jeg dem nesten ikke. Men kveld da er dem kraftigere og kraftigere etterhvert som dagene går.

Men er den baby skyter rygg følelsen. Trodde det først. Men nå har jeg skjønt at det ikke er det. For hele magen blir har. Kan jeg bevege/trykke på magen da er det baby..
Har det helt likt som deg :)

De kommer hele døgnet. Spesielt vist jeg er oppe å står eller går. Å de slipper ikke taket så lett. Blir ofte helt slått ut og får nesten litt puste vansker pga press. Så må stoppe opp og konse om å puste.

Jeg har det gjennom hele dagen. Noen ganger er de veldig ubehagelige.
På mandag hadde jeg skikkelig vonde kynnere som tok ordentlig tak bak i korsryggen. Måtte puste meg gjennom de. Hvis det bare var kynnere så lurer jeg virkelig på hvor vonde rier er!

Jeg har det gjennom hele dagen. Noen ganger er de veldig ubehagelige.
På mandag hadde jeg skikkelig vonde kynnere som tok ordentlig tak bak i korsryggen. Måtte puste meg gjennom de. Hvis det bare var kynnere så lurer jeg virkelig på hvor vonde rier er!
Haha jeg også.. mannen tuller med(tror jeg ) "fødsel på g? " når kynnere kommer

Hele dagen av og på. Noen kan være litt ubehagelige som svake mensmurringer, men aldri vonde. Hadde ikke det med storesøster heller, så satser på jeg slipper det nå og

Mest på kveldene, eller om jeg går for fort. Men kan også få det når jeg sitter helt i ro. Og så er det noen dager jeg ikke har i det hele tatt. Finner ikke helt noen sammenheng alltid. :P

Back
Topp