Kynnere

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen som har begynt å merke til de?

Het kommer de så fort jeg stresser avgårde :( fryktelig ubehagelig. Så note to my self, ro ned :P

Termin 25.jan.15
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Eg er ikke helt sikker på kynnere er engang jeg :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har og slitt endel med kynnere. Var ganske ille en dag og fikk beskjed om å roe ned. Så de har avtatt litt når jeg stressa ned... Men får det innimellom enda. Trodde ikke det skulle være så mye så tidlig når det er førstemann??

Innimellom tror jeg at jeg har en del kynnere når jeg går. Nedpress og om i symfysen og magen er knallhard. Kjente sammentrekningene tydeligere sist.

Det er veldig individuelt når man starter å kjenne kynnere, og det er jo bare positivt. Kynnere er helt naturlig og vanlig. Er ikke farlig med mindre det er skikkelig vondt. Det hjelper jo livmoren å forberede seg. Leste et sted at man har mer kynnere når livmoren vokser mye, men at man ikke kjenner dem like godt hele veien.

Har hatt kraftige kynnere siden uke 18, fått gradert sm pga det og bekkenlåsning.... Kjedelig men gjorde godt med noen dager å hente seg inn på :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Sniker i fra februar. Er 18+3 og får kynnere så fort jeg stresser. Og det er sånne "klarer-ikke-rette-meg-ut" - kynnere. Utrolig ubehagelig. Har tatt magnesiumtilskudd som jeg trodde hjalp, men i dag er det helt forferdelig igjen. Skikkelig frustrerende!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Merker kynnere ca 5-10 ganger daglig.. Bare ubehagelig, ikke noe vondt :) mest når jeg går, løfter o.l :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Hsr kynnere mange ganger om dag, ganske ubehagelig:/ å hender de er vonde også:s

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 19. Januar❤️

Back
Topp