Kynnere

lille_meg

Forelsket i forumet
Flere enn meg som har begynt å få det allerede? Syns det var fryktelig tidlig men.. Begynte denne uka, er 17+1 og dette er mitt 3 barn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg startet med det i uke16 denne gangen.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Eg har ikkje fått det enda (17+3). Veit ikkje korti det er vanlig å få kynnere...

Oh yes, starta vel ordentlig i uke 16 her nå, 2.gangs. Hadde nok sammenheng med at jeg begynte på jobb igjen etter sommerferien. Magnesiumtilskudd hjalp veldig sist, det skal man ha 450mg om dagen av mens man er gravid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det har jeg kjent et par uker nå. Veldig tidlig!

Jepp, har hatt det et par uker nå, er 16+3 i dag. Fikk det rundt uke 20 sist. Mitt tredje svangerskap.

Jeg har hatt det et par uker allerede. Dette er tredje for meg også.

"Bra" det ikke bare er meg da ihvertfall :p men plagsomt er det!

Vi skl jo ha litt kynnere, det er bra, livmoren som trener!

Så om du ikke gidder dra på trening, så kan du slå deg til ro med at livmoren har fått trent ihvertfall :)

Det er sant :p jeg vet jo at vi skal ha litt kynnere syns bare det var veldig tidlig å få dem allerede nå :)

Fikk første i uke 12+ ett eller annet men ikke plaget med det daglig. Oftere nå. Hadde masse med storesøster fra uke 16

Har det ikke så ofte men de har begynt å komme ja. Kjenner det strammer seg og magen blir knallhard. Heldigvis ikke plagsomt enda :-)

Hadde min første nå i uke 14, som en plutselig krampe i hele mageregionen/underlivet. Ble så paff at jeg måtte sette meg rett ned.

Back
Topp