Kynnere

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Æsj, har startet allerede. Sist startet det i uke 16, er 13 uker imorgen . Spurte ei venninne om det gikk ann å ja, hennes startet allerede i uke 12. Jordmoren hennes hadde sagt at det var vanlig å få tidligere med nr 2

Hva er kynnere?

Høres flott ut. Har noe i vente da.... :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Husker eg fikk det i uke 16 sist men ser ikke noe enda:) uke 14

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Huff ja, her også, men kun hvis jeg anstrenger meg over tid. Må snart begynne med ekstra magnesiumtilskudd da skjønner jeg. Det hjalp veldig sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja må si det:) eg hadde så mye å sterke sist:) fikk rier i uke 33 og sist:/ stoppet opp av seg selv på 2cm heldigvis:) men kan ikke huske hvordan det kjennes ut heller hehe:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Kynnnere er sammentrekninger av livmoren for å forbedre den til fødsel. Og det kan til tider være smertefull

Og en Kjenner det ofte mye senere i svangerskapet...akkurat som hele magen knyter seg og blir helt hard og stram. Kan komme når en ligger og er avslappet eller etter en liten anstrengelse(fx gå trapper)

Gleder meg til svangerskapet er ferdig, så jeg kan sortere alle tingene vi føler. :D nå aner jeg jo ikke hva tingene jeg kjenner er, om det er noe i heletatt osv. Blir gøy med fortsettelsen.

Eneste jeg har fått beskjed om er at når du ikke har sjangs i havet til å sove deg gjennom smerter, da har nok fødselen begynt. :cool:

Ja må si det:) eg hadde så mye å sterke sist:) fikk rier i uke 33 og sist:/ stoppet opp av seg selv på 2cm heldigvis:) men kan ikke huske hvordan det kjennes ut heller hehe:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Jeg var ikke i tvil idag så du vet når du har det for å si det sånn!!!!

Jeg var ikke i tvil idag så du vet når du har det for å si det sånn!!!!
Gjør nok det:) hehe bar glemte minner:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Var det en kynn/kynner/kynning jeg hadde i går kanskje, da livmora var som en liten ball som stakk ut og var helt hard? Det var ikke vondt, men kjentes veldig rart ut da jeg la hånda oppå den. Dette var forøvrig umiddelbart etter orgasme. Det tok noen minutter før magen kjentes vanlig ut igjen. Snodig greie.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Oi jeg trodde ikke det kom så tidlig jeg. Men kjekt å vite da hvis det plutselig skulle skje her og :)

Var det en kynn/kynner/kynning jeg hadde i går kanskje, da livmora var som en liten ball som stakk ut og var helt hard? Det var ikke vondt, men kjentes veldig rart ut da jeg la hånda oppå den. Dette var forøvrig umiddelbart etter orgasme. Det tok noen minutter før magen kjentes vanlig ut igjen. Snodig greie.

Høres akkurat sånn ut ja, og det kommer ofte ved orgasme. Jeg har ikke hatt vonde, bare sånn at livmora blir hard en liten stund. Det er virkelig merkelig å kjenne når magen blir stor, for da blir jo hele hard.

Har hatt noen jeg også ja, synes det er veldig tidlig så jeg har egentlig fortrengt at det var det.. Sist hadde jeg så sterke kynnere fra rundt uke 20 at jeg ble delvis sykemeldt pga det, de var redd for at det skulle sette i gang fødsel. Håper jeg slipper litt billigere unna denne gangen, for det er utrolig slitsomt med mye og sterke kynnere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi jeg trodde ikke det kom så tidlig jeg. Men kjekt å vite da hvis det plutselig skulle skje her og :)

Trodde ikke jeg heller før idag

Aahh rett etter orgasme er det veeeldig vanlig med kynnere! Husker d fra sist :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Aahh rett etter orgasme er det veeeldig vanlig med kynnere! Husker d fra sist :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Flotte greier, da vet jeg hva det er! Og det er ikke farlig, er det vel?

Kan ikke huske at jeg fikk kynnere før d nærmet seg slutten jeg. Kan igrunn ikke huske de noe særlig. Må ha fortrengt d! ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp