Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kynnnere er sammentrekninger av livmoren for å forbedre den til fødsel. Og det kan til tider være smertefullHva er kynnere?
Heldig!Husker eg fikk det i uke 16 sist men ser ikke noe enda uke 14
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Ja må si det eg hadde så mye å sterke sist fikk rier i uke 33 og sist:/ stoppet opp av seg selv på 2cm heldigvis men kan ikke huske hvordan det kjennes ut heller heheHeldig!
Og en Kjenner det ofte mye senere i svangerskapet...akkurat som hele magen knyter seg og blir helt hard og stram. Kan komme når en ligger og er avslappet eller etter en liten anstrengelse(fx gå trapper)Kynnnere er sammentrekninger av livmoren for å forbedre den til fødsel. Og det kan til tider være smertefull
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg var ikke i tvil idag så du vet når du har det for å si det sånn!!!!Ja må si det eg hadde så mye å sterke sist fikk rier i uke 33 og sist:/ stoppet opp av seg selv på 2cm heldigvis men kan ikke huske hvordan det kjennes ut heller hehe
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Gjør nok det hehe bar glemte minnerJeg var ikke i tvil idag så du vet når du har det for å si det sånn!!!!
Høres akkurat sånn ut ja, og det kommer ofte ved orgasme. Jeg har ikke hatt vonde, bare sånn at livmora blir hard en liten stund. Det er virkelig merkelig å kjenne når magen blir stor, for da blir jo hele hard.Var det en kynn/kynner/kynning jeg hadde i går kanskje, da livmora var som en liten ball som stakk ut og var helt hard? Det var ikke vondt, men kjentes veldig rart ut da jeg la hånda oppå den. Dette var forøvrig umiddelbart etter orgasme. Det tok noen minutter før magen kjentes vanlig ut igjen. Snodig greie.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Trodde ikke jeg heller før idagOi jeg trodde ikke det kom så tidlig jeg. Men kjekt å vite da hvis det plutselig skulle skje her og
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Aahh rett etter orgasme er det veeeldig vanlig med kynnere! Husker d fra sistVar det en kynn/kynner/kynning jeg hadde i går kanskje, da livmora var som en liten ball som stakk ut og var helt hard? Det var ikke vondt, men kjentes veldig rart ut da jeg la hånda oppå den. Dette var forøvrig umiddelbart etter orgasme. Det tok noen minutter før magen kjentes vanlig ut igjen. Snodig greie.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Aahh rett etter orgasme er det veeeldig vanlig med kynnere! Husker d fra sist
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app