Kynnere?

Cmb92

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har fått kynnere? Jeg har ikke kjent noe enda (tror jeg?) Hvordan føles det? Når er det nomalt å få? Prinsessen har sparket i flere uker nå, men aldri kjent noe kynnere såvidt jeg vet..

Er sykemeldt 50% pga mye kynnere! Ubehagelig!! Kjenner det strammer og "knyter" seg, livmor /magen blir hard og avgrenset -ubehagelig å stå helt oppreist . Alle har kynnere men ikke alle kjenner det, iallefall ikke så tidlig ! Så du skal bare være glad og nyte sparkingen :) jeg skulle ønske jeg slapp unna kynnere så tidlig:(

Kraftige kynnere startet forrige uke. Var så ille at jeg ble sykemeldt 100%. Nå er jeg bare 50% Kynnere har gitt seg litt.Men har de enda. Har også fått bekkenløsning og er nå i uke 20.
Kynnerne er som hard mage.Plutselig krampetak når jeg ikke slapper av eller om jeg går fort. Ikke no morsomt, men gjør ikke direkte vondt. Jeg synes det ihvertfall er mer slitsomt..
Kos deg med sparkene så lenge du kan :)

Jeg har det av og til :) ikke noe vondt eller noe, men jeg merker det jo!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har det av og til, kjenner at livmoren blir en hard ball:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått det denne gangen her, men med forrige hadde jeg mye kynnere.. Håper jeg slipper unna denne gangen;)

Jeg har kynnere hver dag . Ikke vond, men kan være litt ubehagelig. Hadde det gjennom hele forrige svangerskap også.

Jeg tror det er kynnere jeg får når jeg nyser.. For kjennes ut som hele livmora blir hard.. Gjør vondt da..

hmm. jaja jeg får vell bare nyte det så lenge jeg ikke kjenner det, følte meg bare litt "unormal" som ikke har kjent det enda :) Men det kommer vell tidsnok :)

Her startet kynnerene rundt uke 20 med førstemann. Denne gangen startet det alt i uke 6:/ er heldigvis veldig varierende hvor sterke de er, men noen ganger må jeg legge meg ned for at de skal gi seg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp