Kynnere

Ja da er det kanskje kynnere jeg har da. Ganske godt tak i dem ja! Blir litt urolig når jeg vet at den smerten sikkert bare er en brøkdel av hva som venter om noen få uker :P
Huff ja akkuratt det tenker jeg også. Nå nettopp var det en kraftig en jeg måtte stoppe opp for. Og den er ingen ting i forhold til hva jeg har i vente... :-S

Jeg har hatt kynnere lenge, men før kom de nesten bare når jeg sto eller gikk. Nå kommer de også når jeg sitter, ligger og slapper av. Jeg legger ikke en gang merke til alle før jeg beveger meg eller før jeg kjenner på magen at den er hard.

Siden slimproppen gikk for noen dager siden så har de vært litt kraftigere og noen kommer samtidig med vondter og murringer...

Jeg har hatt kynnere lenge, men før kom de nesten bare når jeg sto eller gikk. Nå kommer de også når jeg sitter, ligger og slapper av. Jeg legger ikke en gang merke til alle før jeg beveger meg eller før jeg kjenner på magen at den er hard.

Siden slimproppen gikk for noen dager siden så har de vært litt kraftigere og noen kommer samtidig med vondter og murringer...

Samme her!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hadde vonde maserier i hele natt etter modningsakupunktur og varmebehandlig. Er ikke heeelt klar for baby enda så er glad det har roet seg. Har kynnere hele tiden, men de plager meg ikke. Er kjempetrøtt :( Ble lite søvn. Nå håper jeg de var nyttige. Har time igjen på mandag og onsdag. Spennans!
Jeg hadde modningsakupunktur på torsdag og mener bestemt det har trigget mer aktivitet. Ny time mandag og torsdag. 38+5 idag...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg hadde modningsakupunktur på torsdag og mener bestemt det har trigget mer aktivitet. Ny time mandag og torsdag. 38+5 idag...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Jeg merker selv at det er mye action etter modningsakupunktur. Gleder meg til i morgen og onsdag. Er godt at det skjer noe. Krysser fingrene for lett fødsel for oss begge :)

Back
Topp