Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært sykemeldt pga kynnere. Men nå har jeg nesten ingen kynnere :-S Det er jo helt uforståelig.
Jeg har ikke kjent noe kynnere tidligere i svangerskapet, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg kjenner etter. Men de siste dagene har jeg fått sånne anfall med ganske kraftige menssmerter og da blir magen samtidig helt hard, kjennes nesten som babyen ligger på tvers ganske høyt oppe i magen og presser utover, men han ligger ned med hodet som er festet, så jeg har lurt litt på om dette er kynnere?
Får jo ofte mindre kynnere hvis man tar det med ro, så kan jo være derfor. Samtidig, så øker jo kynnere når det nærmer seg termin, så litt rart ja.
Jeg har det på samme måte, har ikke kjent noe til kynnere i det hele tatt som jeg vet om iallefallJeg har ikke kjent noe kynnere tidligere i svangerskapet, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg kjenner etter. Men de siste dagene har jeg fått sånne anfall med ganske kraftige menssmerter og da blir magen samtidig helt hard, kjennes nesten som babyen ligger på tvers ganske høyt oppe i magen og presser utover, men han ligger ned med hodet som er festet, så jeg har lurt litt på om dette er kynnere?
Drømmer om at de virker her og, men tør ikke håpe for mye.Har hatt ganske mye kynnere ja, og til tider ganske smertefulle... Har faktisk satt på rieteller ved et par-tre tilfeller og da har de vært ganske regelmessige med ca 10 min mellomrom i et par-tre timer før det har gitt seg igjen... Men hadde det slik sist og når eg kom inn på kontroll i forhold til mulig igangsetting når eg var akkurat 38 uker hadde eg allerede 4 i åpning så her ser det ut som de gjør nytte for seg. Håper det er tilfellet denne gangen også![]()
Akkurat det du skriver der ble jeg fortalt av jordmor på svangerskapskurset på Ullevål! Hun sa at ALLE har kynnere gjennom hele svangerskapet, men at man kjenner de forskjellig! Det er kynnere som gjør at livmoren kam utvide seg og bli større! Jeg syns det var fint og bli fortalt dette, for jeg følte jeg hadde kjent så lite til kynnere! Men de er der de, men jeg bare kjenner de ikke alltid så godt!Alle har kynnere helt fra starten av svangerskapet - men det er individuelt hvor mye man kjenner til det. Sist svangerskap ser jm på ctg-registreringen og sier "du har en del gode kynnere". Jeg kjente ingenting. Og det gjør jeg ikke nå heller, men de er der nok forde![]()
Mine kynnere har blitt sånn som du forklarer nå da jeg er høygravid. Noen ganger er det slik "tak i dem" så jeg må gi fra meg et lite stønnJeg har ikke kjent noe kynnere tidligere i svangerskapet, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg kjenner etter. Men de siste dagene har jeg fått sånne anfall med ganske kraftige menssmerter og da blir magen samtidig helt hard, kjennes nesten som babyen ligger på tvers ganske høyt oppe i magen og presser utover, men han ligger ned med hodet som er festet, så jeg har lurt litt på om dette er kynnere?
Ja da er det kanskje kynnere jeg har da. Ganske godt tak i dem ja! Blir litt urolig når jeg vet at den smerten sikkert bare er en brøkdel av hva som venter om noen få ukerMine kynnere har blitt sånn som du forklarer nå da jeg er høygravid. Noen ganger er det slik "tak i dem" så jeg må gi fra meg et lite stønn![]()