Kynnere

Ja jeg har veldig mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tidvis, men de er ikke så kraftige, og er knapt nok ubehagelige! Men kjenner de hvis jeg gjør for mye, løfter for tungt etc..
 
Åh. Ja det er vel tiden for de. Men blir engstelig. Jeg vet jo ikke hva som er normalt. I uke 30 lå jeg 4 døgn på sykehus med riehemmende drypp og fikk lungemodningssprøyter fordi kynnerne var regelmessige, hvert 4 min med varighet på 45 sek. De sa det var premature rier. Har nå hatt uregelmessige kynnere siden da, men igår begynte de igjen, hyppige. Slitsomt. Er i uke 33+1 idag.
 
Ja, veldig mye og veldig vonde. Var på føden første nyttårsdag for å sjekke om det kunne være premature rier, men det var det heldigvis ikke. Skal tilbake i morgen å få sjekket. Har fått spørsmål to ganger nå fra fremmede om "det er lenge til termin?" når jeg har fått sånne kynnere på butikken.... Ikke gøy.
 
Ja, veldig mye og veldig vonde. Var på føden første nyttårsdag for å sjekke om det kunne være premature rier, men det var det heldigvis ikke. Skal tilbake i morgen å få sjekket. Har fått spørsmål to ganger nå fra fremmede om "det er lenge til termin?" når jeg har fått sånne kynnere på butikken.... Ikke gøy.


Uff det hørtes ikke godt ut :(
 
Har skikkelig kraftige kynnere nå når det ikke er lenge igjen, men har hatt sterke kynnere siden uke 18. Pyton de dumme kynnerne
 
Spørsmål fra en paranoid førstagangs: Er vonde kynnere en indikator på at fødselen kan starte før termin? Vet det høres idiotisk ut, men har en sånn fæl følelse... Har sørget for å gjøre unna alle innkjøp i god tid i hvertfal:). Bare i tilfelle, så får vi håpe jeg sitter der, på overtid, og forbanner at jeg var så tidlig ute med alt;)
 
Åh. Ja det er vel tiden for de. Men blir engstelig. Jeg vet jo ikke hva som er normalt. I uke 30 lå jeg 4 døgn på sykehus med riehemmende drypp og fikk lungemodningssprøyter fordi kynnerne var regelmessige, hvert 4 min med varighet på 45 sek. De sa det var premature rier. Har nå hatt uregelmessige kynnere siden da, men igår begynte de igjen, hyppige. Slitsomt. Er i uke 33+1 idag.
Oi, kanskje du bør ta en telefon til føden? Med tanke på at det ikke er lenge siden du har vært inne med premature rier, så hadde det kanskje vært greit å dobbeltsjekke?
 
Oi, kanskje du bør ta en telefon til føden? Med tanke på at det ikke er lenge siden du har vært inne med premature rier, så hadde det kanskje vært greit å dobbeltsjekke?


Sist ble det seaking til kvinneklinikken når jeg ringte. Skal på time der på mandags morgen. Skal se det an iløpet av noen dager.
 
Litt usikker faktisk. Kan hende jeg har det, men det er ikke ubehagelig i det hele tatt. Noe skjer det med magen fra tid til annen hvertfall.
 
[quot"Mandarinpiken, post: 16924985, member: 81"]Spørsmål fra en paranoid førstagangs: Er vonde kynnere en indikator på at fødselen kan starte før termin? Vet det høres idiotisk ut, men har en sånn fæl følelse... Har sørget for å gjøre unna alle innkjøp i god tid i hvertfal:). Bare i tilfelle, så får vi håpe jeg sitter der, på overtid, og forbanner at jeg var så tidlig ute med alt;)[/quote]
Ikke nødvendighvis. Jeg hadde virkelige sterke kynnere i forrige graviditet og hum kom ikke før 10 dager på overtid. Men du kan jo være heldig
 
Får masse regelmessige og harde kynnere om jeg styrer for mye, så er sykemeldt pga det og at jeg er veldig trøtt og sliten. Nå som jeg er sykemeldt og tar det greit med ro så er de "normale", altså kommer sånn nå og da og er bare litt ubehagelige.
 
En del, men kun ved aktivitet/stress, og de gjør ikke vondt, bare lett ubehagelig, stopper jeg opp forsvinner det med en gang :)
 
Jeg har dem ca fire-fem ganger daglig. Ingen smerter og av og til merker jeg ikke at det er en kynner før jeg fysisk tar på magen og kjenner at den er stram. De opptrer hyppigere dersom jeg stresser eller løfter litt tungt.
 
Jeg har dem ca fire-fem ganger daglig. Ingen smerter og av og til merker jeg ikke at det er en kynner før jeg fysisk tar på magen og kjenner at den er stram. De opptrer hyppigere dersom jeg stresser eller løfter litt tungt.


Hmm. Jeg har 1 hver gang jeg tisser, en for hver gang jeg reiser meg osv. Dvs minst 20 i døgnet.
 
Back
Topp