Kynnere

Stort sett døgnet rundt, begynte svakt før uke 12 og har bare økt på. Hadde det under siste svangerskap også fra jeg var ca halvveis, men til tross for all "treninga" livmora hadde drevet med så var riene mine lite effektive under fødselen.. :(

Jeg vet egentlig ikke når jeg har det :P annet enn for noen dager siden- tror kanskje det var en kynner.. :P
Skal man merke det?

Sendt fra iphone via bv forums app

Jeg har og nesten hele tiden hele døgnet. Men de er ubehagelige/vonde hvis jeg gjør noe, feks går i trapper, kjører bil, er på do osv.(Er foresten litt slitsomt å sitte på do og føle at "alt" ramler ut).
Tror ikke man må merke det. Det er sikkert like forskjellig som alt annet med oss mennesker:)

Jeg vet egentlig ikke når jeg har det :P annet enn for noen dager siden- tror kanskje det var en kynner.. :P
Skal man merke det?

Sendt fra iphone via bv forums app
Noen merker de mer enn andre. Med førstemann merket jeg de ikke i det hele tatt, og tok riene for å være kynnere:p Nå kjenner jeg de mer. Magen blir hard og tung når de kommer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har og nesten hele tiden hele døgnet. Men de er ubehagelige/vonde hvis jeg gjør noe, feks går i trapper, kjører bil, er på do osv.(Er foresten litt slitsomt å sitte på do og føle at "alt" ramler ut).
Tror ikke man må merke det. Det er sikkert like forskjellig som alt annet med oss mennesker:)

Er veldig slitsomt å sitte på do ja! Har ikkje tellinga på kor mange gangar eg har vert sikker på at "No kjem ho berre ramlande ut der i frå..!".

Får si som legen min at kynnere/maserier fører til en god sak :-) det er trening på gang!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

har en del sterke kynnere i dette svangerskapet.(kan ikke huske de fra sist svangerskap:P) har de spesielt ved aktivitet(all aktivitet som rydding, gåing, bøye meg ned til datra mi, wc, sex. jo mer aktivitet jo verre kynnere.) kommer også når jeg ligger. her har jeg fått beskjed om å ta det med ro da jeg for to uker siden måtte inn på føden å være to døgn pga falske rier.(kynnere som varte 1 min med 3-5 min mellomromm og nedpress, de hadde heldigvis ikke modnet\forkortet livmorhalsen så fikk dra hjem, men ta det med ro sa de)
så siden jeg nå sitter å kjeder meg grønn og har begynt å hekle for å holde meg i ro så har kynnerne roet seg litt å jeg kan gjøre litt mer nå før de hagler på.:)
men har jo hørt at de som har masse harde kynnere får raske lette fødsler så håper det stemmer da;)

Back
Topp