Kynnere

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Andre som har kynnere? Her begynte det for fult etter 14 fullgåtte uker. Ikke vonde enda, men ubehagelige :-) slet mye med det sist fra uke 15 av. Vonde og hyppige som gikk over i premature rier ett par ganger. Håper ikke på samme regla denne gangen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Kjenner det litt innimellom jeg også, men ikke noe som plager. Godt å kjenne at kroppen "jobber" ;) men kan forstå det er frustrerende for deg om det har blitt til rier tidligere..:/

Vi får håpe disse små holder seg vel inne til april neste år! :)

Har hatt litt kynnere, men ikke plagsomt enda. Jeg var heller ikke plaget med det i forrige svangerskap.
Startet mye tidligere denne gangen.
Håper du slipper unna det slik du hadde det forrige gang.
:)

Har kjent litt til noe som kan minne om, men hadde også bare følbare, og ikke smertefulle kynnere sist :-)
Håper det holder seg til kynnere denne gangen :-D

Aner ikke hva kynnere er...
Tror ikke jeg hadde det med førstemann, og kan ikke si jeg har det nå heller.

Er førstegangs, men har hatt en del kynnere. Til tider veldig vondt, men det blir bedre når jeg slapper av. Innser at jeg nok må ta det litt roligere fremover.

Hvordan kjennes kynnere ut? For vi som ikke vet hvordan rier kjennes ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått det fra uke 13 nå, hadde fra uke 16 sist. Fikk også premature rier innimellom, så håper jeg slipper det den gangen her. Er skikkelig slitsomt:eek:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hvordan kjennes kynnere ut? For vi som ikke vet hvordan rier kjennes ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kjenner at livmoren strammer seg i noen sekunder også slapper av igjen. Også pån igjen.

Har noen kynnere hvis jeg har vært aktiv iløpet av dagen. Men ikke vonde. Det er bare livmora som trener litt :D

Back
Topp