Kynnere

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Da fikk jeg mine første "kraftige" kynnere i går kveld! Var helt satt ut i nesten 10 minutter!
Helt merkelig følelse :P

Flere som har begynt å få kraftige kynnere ?Hva hjelper for dere når det oppstår ?

Gubben masserte korsryggen, og det hjalp litt på...

Jeg har kynnere hele tiden! Spesielt når jeg går trapper.. må gå tre trapper opp for å komme meg på kontoret på jobben og etter den turen er det bare å løpe rett på do!!

Og så har jeg begynt å få masse kynnere om natta som jeg våkner av..utrolig irriterende. Men det er vel bare livmora som driver å trener. Eneste som hjelper er å slappe av til det går over. En skal i alle fall ikke drive å massere/ta på magen, for da blir det bare verre..

Har hatt kynnere siden uke 15, men kjenner de begynner å bli kraftigere nå den senere tid. Finner ikke ut at annet hjelper enn å slappe av:)

Hvordan klarer dere å slappe av?
skulle egentlig legge meg ned å se big bang theory, men jeg klarte rett og slett ikke ligge, sitte eller stå... endte opp med å stå på alle fire med en stor pute under magen.... (ikke at det var særlig behagelig heller)

Tror det er stor forskjell på kynnere, og opplevelsen av dem. Om det er noen trøst..:-)
Men om de er smertefulle og ikke bare ubehagelige, så hadde jeg ringt føden og spurt om råd :-)

Villemo

Tror det er stor forskjell på kynnere, og opplevelsen av dem. Om det er noen trøst..:)
Men om de er smertefulle og ikke bare ubehagelige, så hadde jeg ringt føden og spurt om råd :)

Villemo

det ville definitivt jeg og! Jeg spurte jm om dette på forrige kontroll, for jeg har vært veldig plaga med kynnere gjennom dette svangerskapet.. så lenge det ikke gjør vondt, så er det helt ufarlig, var beskjeden jeg fikk.. men her hjelper det å legge seg ned og slappe av, og det gjør ikke vondt.. ubehagelig joda, men ikke direkte smertefullt..

Har mye kynnere ja.noen dager går det over i vonde
Maserier.

Kynnere går over når jeg bytter stilling.ligger jeg må jeg reise meg og omvendt.

Kan ha vonde maserier flere timer om dagen.men de tar seg verken opp eller
Blir regelmessige. Bare plagsomme;)

Kan ikke tapå magen for mye.å en liten tur/trapper utløser dem.

får kynner etter og vært ute på tur, da hjelper det og sette seg litt godt til rette i sofan og slappe helt av gir seg som regel etter noen min da :)

Back
Topp