Kynnere?

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Vi var på Robbie Williams-konsert i går, og jeg hadde ganske vondt i rygg og bekken fra før av så det ble en prøvelse å stå så lenge. Etter en stund var det så vondt at det føltes som om hele korsryggen og bekkenet låste seg, og etter det fikk jeg en rar følelse av at magemusklene mine var konstant stramme... Det var ikke vondt, men det varte veldig lenge og jeg ble veldig sliten av det. Det slapp bare når jeg bøyde meg fremover eller satte meg på huk.

Kan dette være kynnere eller var det kanskje bare kjernemuskulaturen/magemusklene som jobbet hardt på grunn av rygg- og bekkensmertene?

Kan høres ut som kynnere.. Er i hvertfall slik jeg ville beskrevet det.

Pleier de å kunne vare i over 30 minutter da?

Kynnere pleier vel ikke vare så lenge? Varer bare fra noen sekunder til minutter? Magen blir steinhard men skal ikke gjøre veldig vondt? Min erfaring da. :)

Tror ikke kynnerene skal vare så lenge.. Som noen andre skriver over her, så varer vel de bare i noen sekunder opptil noen minutter om gangen? Hørtes ikke noe behagelig ut, får håpe det var en engangs-ting :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Mine kan vare leeenge! Av og til er det vanskelig og skille når de slutter og starter og kan holde på slik i timer. Noen varer opp i 30 min kanskje mer. Kan hende de tar ørsmå pauser innimellom, men det er ikke godt og føle. Tar liksom ikke tiden på de, for de kommer når jeg er opptatt med noe. Og innimellom ellers også, men de er korte. Merker mer til de nå som livmora er større. Jeg gruer meg for tiden fremover, for mine er vonde og harde. Hadde slike med førstemann også, men da startet det senere. De sjekket livmorhals og GBS og alt det der, men de fant ingen forklaring. Måtte bare ligge og ta det med ro. Heldigvis førte de ikke til premature rier da. Måtte legges inn i uke 35, tror jeg. Fikk Bricanyl og smertestillende og da ga det seg heldigvis. Ble sendt hjem, og fødte senere til termin.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg var også på den konserten ;)
Men vi hadde sitteplasser, hadde aldri klart å stå gjennom hele konserten!

Slet selv med vondt i korsrygg, hofter og bekkenet. Men det du beskriver har jeg ikke opplevd. Men det kan høres ut som om du har fått strekk i musklene pga. overanstrengelse?

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Jeg hadde bortimot konstante kynnere ved stående og gange fra 15 uker med førstemann. Høres kynneraktig ut, kombinert med sliten kropp?

Back
Topp