Kynnere

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg sliter med en god del kynnere som ofte gjør vondt. Kan ikke gjøre noen ting uten at de kommer.. har også hatt de om nettene så jeg ikke får sove. Heller ikke typen får sove da jeg klager på at jeg har vondt :p ville dere kontaktet legen bare for å sjekket at det ikke har skjedd noe der inne? Er i uke 30 i dag, så fortsatt en god stund til jeg tenker å føde :) og kynnerne blir bare verre og verre..

Jeg ville kontaktet lege for å være helt sikker:)har selv vært til sjekk på føden to ganger på grunn av vonde kynnere og har fått beskjed om å ta kontakt igjen om d skulle være aktuelt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ville kontaktet lege for å være helt sikker:)har selv vært til sjekk på føden to ganger på grunn av vonde kynnere og har fått beskjed om å ta kontakt igjen om d skulle være aktuelt

Ringer du da legen din, jordmor eller føden? Har prøvd å nevne til jordmora mi at jeg har mye kynnere, men hun blåser det bare bort med at det er normalt... så det trenger vi ikke prate om...

Jeg ville ringt føden direkte jeg og forklart hvordan det er ;)

Jeg har ringt direkte til føden og der har jeg blitt tatt på alvor:)

Da får jeg prøve det :) takk:)

Enig i at du bør ringe. Lykke til :-)

Ringte føden, fikk beskjed at jeg burde sjekket det. Men de hadde ikke tid, så jeg måtte ringe jordmora mi å få gjort det. Men jordmora mi går det ikke å ringe for de har ikke telefon tid i dag, og ingen i resepsjonen. Hvem ringer jeg da?

Ringte føden, fikk beskjed at jeg burde sjekket det. Men de hadde ikke tid, så jeg måtte ringe jordmora mi å få gjort det. Men jordmora mi går det ikke å ringe for de har ikke telefon tid i dag, og ingen i resepsjonen. Hvem ringer jeg da?
Så vanskelig da!
Hva med å ringe legevakt, forklare dem situasjonen og om de kan gi deg et nr du kan ringe? Evt ringe føden igjen og forklare dem situasjonen? Evt bare gå innom jordmor uten å ringe (hvis det er noen der i det hele tatt...eksisterer det andre "jordmor kontor" der du er kanskje? Går jo an å ringe der og...

Jeg er til mamma, så prøvde jordmor her, men hun er utilgjengelig til mandagen. Jeg har nettopp byttet fastlege, så vil egentlig ikke til han.. vurderer å ringe legekontoret her... om ikke så gir jeg opp til neste jordmorkontroll..

Hmm, "burde ha sjekket,men vi har ikke tid"??? Ikke så veldig ansvarlig, føler jeg..... Ring nå iallfall tilbake dit om det ikke bedrer seg...

Hmm, "burde ha sjekket,men vi har ikke tid"??? Ikke så veldig ansvarlig, føler jeg..... Ring nå iallfall tilbake dit om det ikke bedrer seg...
Det var en rar beskjed å få..

Ja, veldig merkelig av dem å si... Ring i ettermiddag når de har hatt vaktskifte, kanskje et gløggere hue på jobb da ;-)
Ring igjen på neste vakt;)

• Liker
Reactions: jb
Ja, prøv etter at det har vært vakt skifte så får du kanskje et annet svar! Syns det svaret der var helt på jorde! Lykke til!

Jeg ble lakt inn til overvåkning pga vonde kynnere nå nylig, men disse var da regelmessig, type hvert 2 min og varte rundt 2 min. Så da ville de være sikker på at det ikke var rier. Så lenge de ikke er regelmessige ville jeg ikke beskymret meg, men greit å få sjekket det. Det de vil sjekke er ofte lengden på livmorhalsen din for å se om kynneren har hatt noen effekt. Håper du får sjekket det om ikke lenge.

Jeg ble lakt inn til overvåkning pga vonde kynnere nå nylig, men disse var da regelmessig, type hvert 2 min og varte rundt 2 min. Så da ville de være sikker på at det ikke var rier. Så lenge de ikke er regelmessige ville jeg ikke beskymret meg, men greit å få sjekket det. Det de vil sjekke er ofte lengden på livmorhalsen din for å se om kynneren har hatt noen effekt. Håper du får sjekket det om ikke lenge.
Det er lengden på livmorhalsen jeg gjerne vil sjekke.. får se når jeg får tak i en jordmor :)

• Liker
Reactions: jb
Back
Topp