Kynnere?

Mamma842

Forelsket i forumet
Jeg har nå ved et par anledninger hatt verkende smerter i nedre del av magen. Det har kommet etter lette "anstrengelser", altså bare å måtte stå på bussen og holde balansen, og å gå opp en bratt bakke i et litt raskt tempo.. Er dette kynnere, eller kan det være noe annet? Jeg har ikke lagt merke til om magen ble helt hard eller noe, siden jeg har hatt ytterjakke på meg alle gangene.

Hvis du kjenner at det bare magen strammer seg, så kan det være kynnere ja. Magen trenger nødvendigvis ikke å bli super hard, men du kjenner godt at det kommer noen sammentrekninger. Jeg kan og få det, bare ved å gå over stuegulvet hjemme.

Har ikke hatt så mye kynnere,men når jeg har hatt det så kjennes det ut som et SUPER stramt belt som går over hele magen,er skikkeøig ubehagelig og på grensen til vondt. Om du har veldig mye kynnere så burde du ta det opp med jordmor eller lege,er ikke bra og ha alt for mye så tidlig. Min søster hadde masse kynnere og proteiner i urinen og hun ble sykemeldt og sengeliggende i 4 mnd.

Jeg hadde veldig vonde kynnere/kramper nederst i magen da jeg var ca17 uker på vei. Hadde urinveisinfeksjon. Så obs obs.

Høres ut som kynnere ja :)

Back
Topp