Kynnere

Mamma25

Flørter med forumet
Hei hei dere

Jeg må bare spør, er det andre enn meg som har opplevd å få en del sammentrekninger/kynnere i magen allerede ? jeg har ikke termin før 26. juni, men føler nå at jeg har hatt en del de siste ukene. Er dette normalt ? :O

Det er helt normalt å få det tidligere når man er flergangs fødende. Dette er min tredje, og jeg hadde kynnere allerede i uke 13-14.

Er helt normalt. Dette er min 3, men har hatt kynnere tidlig med alle.
Begynte vel i uke 14-16 med alle 3.

"godt" å høre at det ikke bare er meg! Ble litt nervøs for at jeg har stresset litt for mye i det siste.... Fikk jo snuppa litt for tidlig så greit å ikke framskynde det enda mer... :)

"godt" å høre at det ikke bare er meg! Ble litt nervøs for at jeg har stresset litt for mye i det siste.... Fikk jo snuppa litt for tidlig så greit å ikke framskynde det enda mer... :)

Tror man ofte får mer kynnere når man stresser, hvertfall gjør jeg det,og vet flere andre også får mer når de stresser. Men trenger jo ikke være farlig for det da ;)
Er vel bare hvis det blir vondt og man har nedpress samtidig at det kan bety noe mer. Jeg hadde mye nedpress med kynnerene sist gang,men da var det jo helt på slutten så det var ikke så rart ;)
Og så kommer det jo an på hvordan disse lykketrolla ligger da.

Jeg har masse masse kynnere! Ikke vonde, men ubehagelige.. Skal visst ikke være farlig :)

Her er de ikke vonde, men veldig ubehagelige! :) Kan nesten kjennes ut som "hjerteflimmer" til tider...
men godt å høre at det ikke bare er meg som har det! :)

Back
Topp