Snufla
Elsker forumet
Ingen tvil hos meg hellerVi snakker epidural da eller?Jordmor trengte ikke si ifra når mine kom for å si det sånn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tvil hos meg hellerVi snakker epidural da eller?Jordmor trengte ikke si ifra når mine kom for å si det sånn
![]()
Det hadde ikke jeg heller når jeg fikk første,men forsto det fort når riene begynteIkkje eg heller.. skulle ønske eg visste akkurat kossn det kjennes ut så ikkje eg tar feil av rier og kynnere seinare![]()
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Hadde 2 vonde kynnere hele graviditeten sist og det tok faktisk nesten en time fra riene startet til jeg var sikker på at det var rier.. Selv om de kom med 5 min. mellomrom så følte jeg ikke at de var vonde nok til å være rier pluss at annenhver var svak så da tenkte jeg hele tiden, åja nå går de sikkert over.. Det var jo tidlig på natta så var jo litt groggy ogsåDet hadde ikke jeg heller når jeg fikk første,men forsto det fort når riene begynte![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Vi snakker epidural da eller?Jordmor trengte ikke si ifra når mine kom for å si det sånn
![]()
Ingen tvil hos meg hellerhadde kontinuerlige rier under hele fødselen.. Ingen pauser, så ble veldig intenst..