Kynnere

Ikkje eg heller.. skulle ønske eg visste akkurat kossn det kjennes ut så ikkje eg tar feil av rier og kynnere seinare:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Det hadde ikke jeg heller når jeg fikk første,men forsto det fort når riene begynte:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det hadde ikke jeg heller når jeg fikk første,men forsto det fort når riene begynte:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Hadde 2 vonde kynnere hele graviditeten sist og det tok faktisk nesten en time fra riene startet til jeg var sikker på at det var rier.. Selv om de kom med 5 min. mellomrom så følte jeg ikke at de var vonde nok til å være rier pluss at annenhver var svak så da tenkte jeg hele tiden, åja nå går de sikkert over.. Det var jo tidlig på natta så var jo litt groggy også :p ..

Men det var ingen tvil etter den timen.. Da var det stopping og pusting hele tiden.. Husker jeg ringte på døren til sykehuset, fikk en rie og sa bare: jeg tror jeg skal føde...

Ingen tvil hos meg heller :p hadde kontinuerlige rier under hele fødselen.. Ingen pauser, så ble veldig intenst..

Ja! Jeg måtte sitte med registeringsapparat på hele veien pga hjertefrekvensen til snuppa. Jo høyere rieaktiviteten var på registreringen, jo mer gira ble jordmor. Hyggelig :D

Back
Topp