Kynnere..

MTDC

Forumet er livet
VIP
Flere som opplever å bli kortpustet/tungpustet og få skikkelig trykk i hodet sammen med kynnerne? Jeg synes dette er verre enn kynnerne i seg selv.. Må konsentrere meg skikkelig om å få nok oksygen når det står på (det føles sånn ihvertfall).. Har vært sånn i mange måneder, og det føles som det blir bare verre jo større livmoren blir:P

Trykk i hodet og andpusten føles det som er konstant. Føler meg som en strandet hval. :P
Derimot har kynnerne her blitt så.. rare... og vonde! i dag at jeg nesten begynner å lure på om det snart er noe på gang. Men, han får pent vente. Jeg har ikke tid til fødsel. :D

Hmmm.. Du får ikke lov å føde før etter 12 i morgen;-) Om det er noen trøst fikk jeg det sånn for et par uker siden også, men det gikk over;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har hatt det sånn før også, så ingen forhåpninger om fødsel enda. Så heldig er jeg ikke. :p

BVforum via HTC

jeg hadde noen skikkelig vonde kynnere, ganske regelmessige, i romjulen og på nyttår. Har heldigvis gitt seg! Nå er det bare nedpress på bekkenet som gjør vondt -.- :D

Jeg har begynt å få en del kynnere nå, de er ikke så vonde, men mer ubehagelige... Etter at jeg var hos jordmora i går hadde jeg kynnere nesten konstant, var rolig på dagen i dag, men i kveld har det vært en del igjen... Menmen, er vel bare å regne med i ukene fremover... Når det gjelder pusten synes jeg det har vært tungt å puste en evighet nå... må passe veldig på hvordan jeg sitter, hvis ikke blir det rimelig ubehagelig altså...

Når eg reiser meg, når eg prøver på husarbeid av ymse sorter, når eg snur meg i stolen/senga, når eg strekker meg får eg kynnere. Dei er alltid ulike. noken ganger treng eg ikkje gjere noke ekstre, mens andre ganger må eg bøye meg og puste roleg for det er så ubehagelig.... Begynte før jul..

Har hatt kynnere siden uke 15, så de plager meg ikke i seg selv... Selv ikke når de er så harde at jeg kjenner det i ryggen.. Bare synes ikke noe om at jeg føler jeg får for lite oksygen, kjentes som jeg skulle svime av i sted selv om jeg satt..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp