kynnere??

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Er 15uker i dag, og har kjent det noe uker alt. Plutselig så strammer det seg helt nederst i magen, og det kjennes ut som kynnere. Er det noen som og har hatt det og kjenner det godt??

Jeg har hatt det, men mest når jeg har stresset litt rundt. Prøver å ta det med ro, for vil ikke ha så mye kynnere enda ;)

Jepp, fikk kynnere i uke 12 med vesla, roet meg mye ned da,

Nå har jeg det flere ganger om dagen, er 17 uker snart, og 2 gangs, hørt at de som har fler barn, kan få det tidlig og oftere, er nok kroppen som sier ifra at en skal slappe av litt ;)

Ja, kanskje det et det. Tenker ikke over hva jeg driver med når jeg får dem. Er jo og mitt 3svangerskap, så da er det vel normalt å få det litt før og oftere.

Veldig mye kynnere her også. Kan enkelte ganger være veldig ubehagelig. Lillevennimagen er barn nr 3 :)

Har litt av det! Fikk det og nedpress tidlig med frøkna vår også!

Er 15uker i dag, og har kjent det noe uker alt. Plutselig så strammer det seg helt nederst i magen, og det kjennes ut som kynnere. Er det noen som og har hatt det og kjenner det godt??

Jeg har fått det, i uke 15... Selv om jeg har vært gravid før, kjente jeg ikke igjen ubehaget...Plutselig gikk det opp for meg hva det var :) fikk det i uke 18 sist, så vi forventet at det komtidlig denne gangen også :)

Begynte og å få kynnere i uke 14, men kynnere har man jo helt fra starten til slutten? Er bare ikke alle som kjenner de? Er jo nr 3 nå så har ikke tenkt noe på at det var for at jeg måtte slappe mer av.. Tenkte at enten var det en ekstremt aktiv unge eller så var det kynnere.:)

Ja, da er det ikke unormalt.:) Må da bare lære meg å slappe av litt mer:P

Back
Topp