Kynnere!!!

sunniva26

Blir kjent med forumet
11 kynnere på 1 time.. Å d bare fortsetter.. Haff! Au!! Ha d bare vært rier!

Au!! Kynnere er ikke godt her heller. Husker at jeg hadde 3-4 kynnere på 25 min for en uke siden - ringte føden og spurte om det var normalt med så mange, og det var visst det. Men hvis det ikke ga seg så skulle jeg komme inn. Det gikk over når jeg gikk og la meg.

Håper det gir seg - eller utvikler seg til rier 

AUA, kynnere er ikke godt nei! Håper det går over igjen

AUA, kynnere er ikke godt nei! Håper det går over igjen

Ja... Vil ha rier! ;) menstermin i dag, termin om 1 uke.. Så det er klart! Med nr 1 kjente jeg riene i ryggen, disse er i mage/mens området.. Med press og svie i underlivet. Håper ihvertfall de har noe nytte for seg!! De kommer uansett om jeg ligger, sitter, står eller går.. Intervaller på 2-6 min.

Dei seier vel at ein av forskjellane mellom rier og kynnere er at kynnere går over om du endrar aktivitet, medan rier er uforandra anten ein sit, går, står eller ligg....Hos meg har riene vore i magen og ingenting i ryggen............................Kanskje det er ting på gong? Spennande. Lukke til:)

Forskjellen jeg merker under aktivitet nå er at de er litt mer uregelmessige, kommer litt oftere og varer litt lenger. Ja enn om dette er/går over i rier!! <3 krysser alt jeg har ><3 :)>

Jeg har aldri kynnere jeg... Vet faktisk ikke hvordan det kjennes ut engang. Magen min har bare vært litt strammere enn normalt noen kvelder, tenker nesten ikke over det. Er vel ikke noe å klage over, men føles som om alle andres kropper og livmor forbereder seg veldig med disse kynnere, mens jeg ikke har noen:P Får håpe jeg er klar til fødselen alikevel da.. Hehe :-)

Back
Topp