Kynnere..

Mrs.J

Elsker forumet
Magen strammer seg ubehagelig mye. Ikke noe godt!. Flere som har fått det, syns det er så tidlig..

Jeg har også det! Liker ikke å ha det så tidlig :S folk blir jo sykemeldt i uke 20 pga tidlig kynnere. Hva er uke 8 da lissom :S

Det jeg tenker på også. Bare jeg bærer litt så kommer det med engang :-(kan ikke huske jeg fikk dette før uke 20 de to andre svangerskapene. Har ferie en uke til nå. Blir spennende og begynne på hopp igjen hvor den består av mye tunge løft.

ja, jeg løfter også mye tungt!! vi kom hjem fra ferie i går, og nå har jeg prøvd å pakke ut litt, men jeg klarer ikke! får kynnere med en gang. og jeg er helt øm i magen etter gårsdagens kynnere. kroppen ble ikke så fornøyd med den lange reisa.

TulleHøna skrev:
ja, jeg løfter også mye tungt!! vi kom hjem fra ferie i går, og nå har jeg prøvd å pakke ut litt, men jeg klarer ikke! får kynnere med en gang. og jeg er helt øm i magen etter gårsdagens kynnere. kroppen ble ikke så fornøyd med den lange reisa.

Det er skikkelig pyton! Håper ikke dette skal stoppe meg nå i uke som kommer!
Har du noen anelse om det kan ende i SA når man har kynnere så tidlig?
Jeg var på ul tidligere i uka, og da så alt flott ut, hjertet dunket og h*n sprellet..

Jeg og sliter med dette. Mine føles ganske vonde :-/ håper det ikke er farlig. Hadde mye kynnere de siste to mnd av forrige svangerskap. Da trodde jeg at fødselen hadde satt i gang flere ganger. Skal begynne å jobbe igjen i morgen etter ferien, så er spent på hvordan det gÅr. Er mye tunge løft, få muligheter til å slappe av og ekstremt mye stress der jeg jobber... Så litt usikker på hva jeg gjør fremover :-/

Stimy skrev:
Jeg og sliter med dette. Mine føles ganske vonde :-/ håper det ikke er farlig. Hadde mye kynnere de siste to mnd av forrige svangerskap. Da trodde jeg at fødselen hadde satt i gang flere ganger. Skal begynne å jobbe igjen i morgen etter ferien, så er spent på hvordan det gÅr. Er mye tunge løft, få muligheter til å slappe av og ekstremt mye stress der jeg jobber... Så litt usikker på hva jeg gjør fremover :-/

Uff, føler med deg. Er er helt likt med meg, både kynnere og jobb situasjonen. Har virkelig ikke lyst til å bli sykemeldt allerede nå. Så håper dette sklir over. Er livredd for å miste.. Jeg har en uke igjen med ferie, så får jeg ringe legen i slutten av neste uke og høre hvis dette ikke gir seg.. 

jeg skal snakke med legen min i morgen, så da kanjeg fortelle dere hva han sa! jeg blør jo i tilleg da, så jeg blir jo sykemeldt, men må høre hva de kynnerene er fornoe  og om det er noe å uroe seg for!
jeg hadde masse kynnere fra uke 25 ca sist gang! men kan ikke huske å ha hatt så tidlig som dette assa!

bare lurer på hva jeg skal si til sjefen ang at jeg ikke kommer i morgen :S

Blør du også?? Det høres da ikke bra ut! Ha gi gjerne beskjed hva legen din sier. Og god bedring!

*Belle* skrev:
Blør du også?? Det høres da ikke bra ut! Ha gi gjerne beskjed hva legen din sier. Og god bedring!

ja, har gjort det i snart 2 uker :/ er veldig lite da. bare nok til at det blir rosa eller brun utflod (herlige detaljer? ) 

thank u :)

merker ikke kynnere enda.... merket ikke noe til det før jeg var godt over 20 uker sist, men tror jeg kommer til å kjenne det tidligere denne gangen ettersom jeg har opplevd det før...

har fått noen kynnere når jeg reiser meg for fort....:/ Var ikke plaget m kynnere før helt på slutten sist....

Songbird_84 skrev:
har fått noen kynnere når jeg reiser meg for fort....:/ Var ikke plaget m kynnere før helt på slutten sist....

Det er ikke ligamentsmerter da? Det er veldig vanlig når man reiser seg fort! Kynnere varer jo gjerne noen minutter.

Legen likte overhode ikke kynnerene! Har fått time på sykehuset i morgen! Men jeg blør jo litt i tilleg da! Jeg ville ringt legen å fortalt om kynnerene

TulleHøna skrev:
Legen likte overhode ikke kynnerene! Har fått time på sykehuset i morgen! Men jeg blør jo litt i tilleg da! Jeg ville ringt legen å fortalt om kynnerene

Huff da :( Jeg har ikke hatt kynnere i dag, men må ringe legen i løpet av uka. Kaster opp veldig igjen. Kommer nok ikke til å klare og jobbe til uka. 

Lykke til på sykehuset i morgen! Si fra hvordan det går!

Det kan hende.. Har ikke hørt om det før.. Har bare tenkt at det måtte værre kynnere jeg hadde.. Googla litt, og det stemmer kanskje bedre

Back
Topp