Kynnere?

LilleGull90

Flørter med forumet
Hallo damer! :)

Bare lurer på om det er flere her inne som har mye kynnere?
Har en god del kynnere her, med mensmurringer. Ganske så ubehagelig til tider... !

Har masse kynnere på kveldene.. Føler magen er konstant hard, men kynnerene er ikkje noe spesielt vonde da! I første svangerskap hadde eg knapt kynnere, så dette er veldig nytt for min del!

Jeg har veldig mye kynnere. Begynte allerede rundt uke 18-ish med at jeg ikke kunne gå uten at magen strammer seg ubehagelig. Den siste uken har det vært ganske ille til tider, og jeg har vært sykmeldt 100% denne uken pga kynnere med VELDIG sterke menssmerter som jg til tider måtte puste meg gjennom. Går over etter ca 30 minutter når jeg legger meg ned.

Jeg ble også sykmeldt pga kynnere til sammen med bekkenløsning..
Har jo aldri opplevd dette før, så synes det er ganske ubehagelig til tider ja!
..man vet liksom ikke hvor kraftige eller hvor svake verken kynnerne eller smertene/murringene skal være når man aldri har opplevd noe lignende :p

Har hatt mye kynnere, både i forrige svangerskap og i dette. De kan være ganske så ubehagelige til tider, såpass at jeg må holde opp det det jeg gjør til de gir seg....

Jeg er også sykemeldt pga sterke kynnere og mensmurringer. Kombinert med låsning i korsryggen. Det er ganske ubehagelig! Livmorhalsen har også blitt 1 cm kortere, men fortsatt innenfor det som er akseptabelt :)

Jeg har det masse jeg også.. har vært ekstremt mye den siste uken.. !!

Samme her... Men hvor regelmessige skal de komme før man tar kontakt med JM ?
...synes mine har vært oftere og oftere for hver dag nesten, + noen bølgelignende smerter fra korsryggen og opp sidene på magen. Aldri kjent disse bølgene før idag tidlig, og hadde kraftige kynnere inatt.

LilleGull90 skrev:
Samme her... Men hvor regelmessige skal de komme før man tar kontakt med JM ?
...synes mine har vært oftere og oftere for hver dag nesten, + noen bølgelignende smerter fra korsryggen og opp sidene på magen. Aldri kjent disse bølgene før idag tidlig, og hadde kraftige kynnere inatt.

Har du snakket med JM ?
Hvis en får disse mensen smertene eller murringene er det et tegn på at en skal ta det med ro =)
Har mye kynnere hele dagen, å viss jeg stresser kommer mensen murringene

Har snakket med JM på tidligere kontroller, å fikk beskjed om å ta det rolig når kynnerne kom. Skal tilbake til henne den 30. å da skal jeg ta det opp igjen tenkte jeg, for det er så ubehagelig og noen ganger ganske vondt om natten.
...ble også ganske urolig når disse bølgene kom (mens jeg kjørte bil å var alene i bilen) fordi jeg ikke har kjennt det tidligere. Var noe nytt ja, for å si det sånn! :)

Back
Topp