Kynnere?

Tweak

Forumet er livet
Jeg mener og tror at kynnerene har satt i gang skikkelig her. Med ujevne mellomrom (heldigvis) så strammer det seg og det er ubehagelig nede i livmoren. Sånn anstrengt ubehag på en måte. Vanskelig å forklare.

Kynnere er jo bra for å trene opp livmoren men egentlig ganske slitsomt! :-S

Flere som kjenner kynnere nå?

Ja, tror det... Aldri hatt kynnere før, så er jo ikke sikker på hvordan det kjennes. Livmora strammer seg innimellom, er litt ubehagelig, men samtidig ikke vondt. Også blir magen helt hard og stram i noen minutter etterpå. Så regner med det er kynnere jeg har.

har også en del kynnere, spesielt når jeg har gjort mye hehe.
Husker jeg hadde det en del med første man også i begynnelsen ;)

Ja, her kjennes de. Hadde kynnere gjennom hele forrige svangerskap, også.

jeg syns jo det er litt tidlig, jeg er uke 14+4, men ligner veldig på hvordan kynnerne var i de to forrige sv.skapene :) 

Jeg har kjent kynnere i noen uker nå, og gjett at det er ubehagelig ja. Livmora strammer seg og blir helt hard som en grapefrukt! De sier at man kan begynne å få de tidlig og mer hyppig hvis man er flergangsfødende.

Syns det er litt artig også, da kjenner man iallefall at det skjer noe der nede!

kariannemor skrev:
Ja, tror det... Aldri hatt kynnere før, så er jo ikke sikker på hvordan det kjennes. Livmora strammer seg innimellom, er litt ubehagelig, men samtidig ikke vondt. Også blir magen helt hard og stram i noen minutter etterpå. Så regner med det er kynnere jeg har.
Sign!

Back
Topp