Kynnere

ann m

Betatt av forumet
Magen strammer seg i et sett, ved at det blir ubehagelig (men ikke vondt) så det er nok kynnere. Disse kommer når jeg er i aktivitet.. Hørt at det er vanlig med litt mer kynnere med barn nr 2 enn med førstemann..
Men er det vanlig med mye kynnere i uke 23? Hvordan er deres opplevelser?

Jeg har hatt kynnere leeenge,og de kommer ofte, så det er nok vanlig:-)ingen ting å bekymre seg over:-)

Jeg har hatt kynnere siden uke 17, så det er nok helt normalt :) Og så lenge de ikke er vonde trenger du nok ikke å bekymre deg, men sett deg gjerne ned og slapp av når du får de, det har hjulpet på meg iallefall :)

ja det er helt sikkert normalt:) Men det er så mye til tider..

Jeg har også hatt kynnere lenge, og jeg er førstegangs. Mine kan vare i opptil en halv time (da er det vonde og ikke bare ubehagelige) :P
Tror det er veldig normalt :)

kan bare signere de over her og si at det er helt normalt! merker det mye bedre denne gangen da, enn sist. er i uke 25 nå og har hatt det i mange uker allerede. kommer mest i aktivitet og om jeg løfter

Jeg har også kynnere og har hatt det i maaaange uker, sikkert nesten hele graviditeten. Hadde det på samme måte sist også. Jeg må av og til stoppe opp med det jeg holder på med når de kommer. Så lenge kynnere ikke er vonde, er det helt greit. Alle gravide har vel kynnere, men ikke alle kjenner det like godt.

Back
Topp