Kynnere :(

memi

Forelsket i forumet
Hei lurer på om det er noen som har erfaringer med masse kynnere i tidligere svanger skap. Begynner å bli gal av dette. Sist så fikk jeg kynnere men mer mot slutten og ikke så ubehagelige. Nå har jeg det nesten hele dagen og natten og de begynner og bli ubehagelige. Er ikke så gøy å sitte på jobb hele dagen og bekymre seg over kynnere mens en prøver å få noe gjort. Vet ei venninne av meg ble sykmeldt da det ble mye, men det har jeg ikke lyst til å ikke tid til. Noen andre som sliter med dette eller har opplevd dette i tidligere svanger skap, er det noe jeg kan gjøre?

vet du, jeg skulle akkurat lage ett innlegg om omtrent det samme:) jeg synes også jeg har mye kynnere,og jeg har det som regel da jeg er helt i ro?? regner med det er helt normatl, men jeg husker heller ikke att det begynte så tidlig sist

Jeg har også hatt mye kynnere i mange uker allerede.. Og til tider er de lange og ubehagelige, så jeg ringte for noen uker siden til jordmora jeg går til og spurte om dette var farlig. Og hun sa at det er helt normalt og vanlig å kjenne kynnerene tidligere når man har vært gravid før, og man kjenner de også tydeligere - og de er da gjerne vondere. Men så lenge det ikke er "tak" i dem, eller at de kommer regelmessig er det ingen fare.

Begynte å få kynnere rundt uke 17, det som jeg fant ut hjelper er å passe på å ikke bruke for mye mage muskler og passe på at blæren er tom!!! ettersom alt ved siden av livmor som kan røre den gjerne vil få de til å komme. 
Eneste rådet jeg kan komme med, bedre å gå på toalettet hver time enn å ha kynnere syns jeg :)

Godt å hørre at det er flere som har det sånt selv om jeg ikke uner noen det da det er fryktelig iriterende og det er lang tid igjenn :(

vi får bite tennene sammen  :)

Back
Topp