Kynnere...

Jackoline

Elsker forumet
Vet man når man har/ har hatt kynnere??? Jeg tror ikke jeg har hatt det... Får alle det???

Jeg kjenner det veldig godt når jeg får kynnere.. Får milde smerter helt nederst i magen (nesten som menssmerter, men mye mildere og så går det over etter et minutt). I tillegg blir magen helt steinhard, i hvert fall blir den det hos meg. Kynnerne mine pleier å gå over bare jeg beveger meg litt eller skifter stilling.. [:)]

Håper det var til hjelp!

Det var det[:)] Da har nok ikke jeg hatt det enda... Vet du om alle får det??

Det er nok veldig individuellt hvem som får det, og i hvor stor grad.. Mange sliter masse med det, mens andre bare får et par i ny og ne. Hos meg dukker de opp hvis jeg er veldig aktiv en dag..

Og så får du gjerne en kynner rett etter sex, spesielt hvis du får orgasme.. [:)][;)]

Hehe, mannen lo av magen min sist... Så da sa jeg til han at hvis han lo EN gang til når magen ble sånn, så kunne han bare belage seg på å gå uten resten av tiden.. Enkelt og greit.. [:)][:D]

Når det gjelder sex og det å sette i gang fødsel, så funker det IKKE hvis ikke kroppen er klar for fødselen.. Har en venninne som prøvde alt, og sexen funka like dårlig som alt annet.. Hehe..

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: Pijah

Hehe, mannen lo av magen min sist... Så da sa jeg til han at hvis han lo EN gang til når magen ble sånn, så kunne han bare belage seg på å gå uten resten av tiden.. Enkelt og greit.. [:)][:D]

Når det gjelder sex og det å sette i gang fødsel, så funker det IKKE hvis ikke kroppen er klar for fødselen.. Har en venninne som prøvde alt, og sexen funka like dårlig som alt annet.. Hehe..

Seff, godt poeng! Man må være "moden" ja [:D]

hmm... slo meg plutselig at dette høres litt grotesk ut....

Og bare tanken på at det skal komme en unge ut der skremmer meg biiiittlitt akkurat nå..[8|][:)]

*poff*

nå gikk det over! [:D][:D]

Back
Topp