Kynnere

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Hei!

Jeg har ikke hatt en eneste kynne (som jeg vet om) i løpet av svangerskapet. Betyr det at kroppen min ikke forbereder/trener seg på fødselen? Ser det er mange som har hatt kynnere allerede fra uke 20 -->

Er redd for at termindatoen skal komme og kroppen ikke er klar for fødsel i det hele tatt, så fødselen aldri kommer i gang.

Er det noen som har erfaring med å måtte vente så lenge som meg på kynnere?? (og når fødselen kom igang??)

Noen har ikke kynnere i det hele tatt og får kjempe lette fødsler.. Viser bare at kroppen din ikke trenger å forberede seg[:)] Du skal ikke bekymre deg for det, alle er forskjellige vet du[:D]

Jeg har hørt det at det ikke er vanlig å ha kynnere i sitt første svangerskap.Det kan selvfølgelig forekomme,men ikke vanlig.
Jeg vet ikke om dette er ditt første svsk,men uansett kan du få en lett fødsel[;)]

Takk for svar. Hjelper virkelig å høre andre si at det kan gå bra dor det!!!!

Jeg har heller ikke hatt kynnere, med noen av mine. Nevnte det for jordmor ved siste svangerskap, og hun sa at egentlig har alle det, det er bare det at noen ikke kjenner dem. Men om du av og til holder hånden på magen en stund, og merker at magenstrammer seg og blir hard, så er det en kynner du har hatt.

med første mann tror jeg ikke jeg hadde noe særlig kynnere før to dager før fødselen. Antakelig har du hatt men du vet det bare ikke[:D]

Jeg også hadde det slik at i mitt første sv.skap så merket jeg ikke en eneste kynner, og jeg syns selv jeg hadde en lett fødsel. Denne gangen har jeg kynnere veldig ofte så da kommer vel babyen ut smertefritt før jeg rekker å blunke..[;)] (hmmmm. det er jo lov å drømme da.......)

Hei. Når jeg gikk gravid sist. Hadde jeg ikke en eneste kynner. Denne gangen har jeg det veldig ofte. Bare jeg reiser meg og skal på do, kommer dem. Ikke noe behagelig. Men det er jo vært det da.

Det er like normalt å ha kynnere i svangerskapet som det er å ikke ha det[:)]

Det er så deilig å høre at andre har vært i samme situasjon som meg, og overlevd fødselen[:D]

Kanskje jeg bør være glad for at jeg ikke har de/merker de da, siden det høres ut som det ikke er noe særlig behaglig.

Vart sjukmeldt pga kynnere..hadde mange og lenge allereie frå uke 20,men tykte det ikkje var vondt! heller travelt for min jobb innebærer mye og stadig bevegelser!! Legen råda meg til det da eg var komt til 30 og ett eller anna!!

Back
Topp