Kynnere..

fruluna

Forumet er livet
Har dere kynnere alle sammen eller?

Leser at "alle" har det, men det har ikke jeg.. [&:]
Innbilt meg at jeg har hatt det to ganger, men det er kjempelenge siden..

Jeg hadde veldig lite av det i de forrige svangerskapene, men denne gangen har jeg hatt en del av dem ja.

Tror kanskje jeg har hatt det en gang, men det er alt.
Når andre snakker om disse kynnerene så har jeg veldig lite å bidra med. -heldigvis får en jo si da[;)]
Jeg har ei venninne med termin i april og hun har kynnere daglig, særlig hvis hun stresser litt

Synes det er vanskelig å si siden jeg ikke er helt sikker på hvordan det kjennes ut [&:]. Magen er knallhard og verker litt til tider, men aner jo ikke om dette er kynnere...[8|]

Jeg har hatt kynnere siden jeg var på ultralyd i uke 18...
Da var de veldig plagsomme og til tider vonde. Men det hjalp å gå over på aktiv sykemelding og ikke stresse sånn. Nå er de mye tettere, og mindre vonde! Blir ganske sliten i magen.. det er jo en muskel som jobber hele tiden, blir nesten litt "støl"! Har hørt at man får enklere fødsler med mye kynnere... men det er en liten trøst når man er som mest lei disse kynner'ne!

ORIGINAL: Jordbæret
Har hørt at man får enklere fødsler med mye kynnere... men det er en liten trøst når man er som mest lei disse kynner'ne!

Å nei ikke si det da!! [;)]

Om det er sant eller ikke aner jeg ikke... Tanta mi hadde mye kynnere og hun hadde enkle fødsler. Men en venninne av meg hadde og enkel fødsel og hun hadde ikke en eneste kynner i løpet av svangerskapet!

jeg har sånne perioder jeg ha kynnere,hadde mye i forrige måned,men nå har jeg ikke kjent noe til kynnere......så dem kommer å går for å si det sånn[;)]

har ikke vært noe plaget av kynnere.. kommer i perioder... noen dager er d bare slitsomt med masse kynnere mens andre dager kjenner jeg ikke noe til dem i d hele tatt[:)]

Back
Topp