kynnere....

jealie26

Gift med forumet
Må bare syte jeg, har ikke sovet noe i natt, hatt konstant med kynnere...var like før jeg ringte føden, for det begynte å komme så regelmessig....men så heldigvis dabbet det rolig nedover, nå er det ingenting...noen som har hatt det slik?
Akk, orker ikke flere sånne netter assa [:-]

Ævva...[&:]
Har kynnere mest når jeg er i bevegelse jeg, men har hatt det noen ganger på natta etter jeg har snudd meg.. og det er ikke godt nei.....
Krysser fingrene for at natta ikke gjentar seg  så får du heller ta en lur på dagen når behovet melder seg!

Hehe, ja....får legge meg ut i sola, kanskje jeg blir brun samtidig [:)]
Har og hatt kynnere bare i forbindelse med bevegelse tidligere, så var rimelig slitsomt når det plutselig skulle forstyrre nattesøvnen så...

ORIGINAL: litjtrøndern

Ævva...[&:]
Har kynnere mest når jeg er i bevegelse jeg, men har hatt det noen ganger på natta etter jeg har snudd meg.. og det er ikke godt nei.....
Krysser fingrene for at natta ikke gjentar seg  så får du heller ta en lur på dagen når behovet melder seg!

Signerer denne jeg..!
Sov når du kan nå som du enda bare har deg selv å tenke på[;)][;)]

Hadde det èn natt for etpar uker siden, skikkelig ubehagelig at det var så regelmessig... Men det gikk over hos meg også.. Nå har jeg mest kynnere når jeg er i bevegelse[;)]

jepp det er slitsomt det der. en blir jo bekymra når de er regelmessige! du får kose deg og slappe av i finveret[:D]

Kos deg og slapp av i finværet ! Så får vi håpe at du får en mye bedre natt i natt ![:)]

Back
Topp