kynnere..

henriette25!

Forumet er livet
flere som sliter med det??

jeg har fått det,og det er ikke særlig godt..

var hos jm på fredag,og hun sa det var kynnere..[&:]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Har det ganske ofte jeg oxo. Men de er ikke vonde, de er bare ubehagelige......

mine kan være skikkelig vonde..[:'(]

ORIGINAL: Blue_Angel

hm vet ikkeom jeg har hatt det... hvordan kjennes di ut???

litt vanskelig og forklare,men det knyter seg helt nederst i magen..
det er jo sammentrekninger i livmoren,falske rier..

ORIGINAL: henriette21

hm vet ikkeom jeg har hatt det... hvordan kjennes di ut???

litt vanskelig og forklare,men det knyter seg helt nederst i magen..
det er jo sammentrekninger i livmoren,falske rier..

aha.. da tror jeg ikke jeg har hatt det...

alle har det visstnok,men ikke alle som kjenner det!!

ORIGINAL: finner ikke på noe

Ja[&:] Jeg har mange på kvelden når jeg ligger å slapper av på sofaen[&:][&:] Skikkelig slitsomt, men det er vel på en måte bra??? er vel livmora som trener seg opp. Satser på at det hjelper meg når ungen skal ut, hi hi

ja det er livmoren som øver seg til fødsel!!

okey...
jeg har ikke kjent noe..

ORIGINAL: cazy

okey...
jeg har ikke kjent noe..

nei da er du kjempe heldig!! men aldri si aldri...

vet det...kan jo komme senere..

hehe...er noe sånt jeg har planlagt også[:D]

ORIGINAL: cazy

vet det...kan jo komme senere..

ja det kan det!! men får ikke håpe det da!

ORIGINAL: taswe

Livmor mi øver seg nåke vanvittig den då.. Omg....

Kommer til å få ut ungen på under timen hvis det skal fortsette slik.. [:D][:D][:D][:D]

hehe ja du sier noe!!

ORIGINAL: henriette21

Livmor mi øver seg nåke vanvittig den då.. Omg....

Kommer til å få ut ungen på under timen hvis det skal fortsette slik.. [:D][:D][:D][:D]

hehe ja du sier noe!!

Får det tid til å utvide seg der nede då mon tru?? [:-][:-][8|]

åpningen kan gå fort det..!

ORIGINAL: lykkeligemeg

jeg har kynnere hver dag jeg også! nesten bare når jeg ligger eller sitter i ro!

her er det omvendt!! hvis jeg driver og rydder ell styrer med noe annet,kommer kynnerne med en gang..[:'(]

Ja, jordmor sa det ofte var veldig tydelig enten eller. og så sa hun at hvis man hadde mest kynnere når man satt i ro, så kunne det hjelpe å bevege seg, og hvis man hadde dem når man beveget seg så kunne det hjelpe å legge seg ned[:)]

Jeg har også fått kynnere. Det kjennes ut som om lillegutt legger seg nederst i magen med ryggen mot huden min, og så strammer det som rakkeren! Det skjer som regel hvis jeg har sittet og reiser meg opp og begynner å styre rundt. Da er det bare å stå i "gammel kjærring"-stilling og vente til det går over ... Klarer ikke å rette ut ryggen ... [:'(]

ORIGINAL: SuperSussi

Jeg har også fått kynnere. Det kjennes ut som om lillegutt legger seg nederst i magen med ryggen mot huden min, og så strammer det som rakkeren! Det skjer som regel hvis jeg har sittet og reiser meg opp og begynner å styre rundt. Da er det bare å stå i "gammel kjærring"-stilling og vente til det går over ... Klarer ikke å rette ut ryggen ... [:'(]

gammel kjærring føler jeg meg som å,hehe..!
vondt er det iallefall..[:'(]
klarte ikke løfte en eneste eske på jobben igår heller... [:-]

jeg får det av og til...hvis jeg har gått mye eller har trent litt hardt!!

jeg vet ikke om jeg sa det, men jeg synes ikke det er direkte vondt, bare ubehagelig. MEN det gjør at jeg gruer meg mer for fødsel, for de sterkeste kynnerne kjennes så voldsomt sterke ut på en måte, og jeg tenker at hvis rier er sånn, bare mye verre, så ligner de jo ikke på noenting annet og det er bare så voldsomme krefter og sånn...nedkraft...eller hva jeg skal kalle det! haha. er det noen som skjønner hva jeg mener? blir i alle fall nervøs for rier når kynnerne kommer!

Back
Topp