KYNNERE...

Mamma27

Betatt av forumet
Har så vanvittig mye kynnere. Hadde en del i forrige svangerskap og, men denne gangen er det helt vanvittig. Tar fra meg nattesøvnen. Begynner å bli skikkelig sliten [:(] Noen andre som er plaget?

ja jeg også er vanvittig plaget med kynnere,og jeg også har mye mer nå enn de forrige svangerskapene..
Snakket med legen min om det og der sa hun at jo flere svangerskap man går,jo sterkere kynnere kan man ha.. og jeg har mitt tredje og jeg har aldri vært så "plaget" som nå...

[:(]ja e og plaga med det.E verre enn forrige gang.Får ikje heller t å sove.Klare ikje å slappe av.Pluss tongtustet i tellegg.

ja er i samme situasjon her å ja[;)]
merker at det tar ganske hardt på.
blir så sliten av det! synes det tapper kreftene skikkelig..
begynner også å lure på, når det er skikkelig tak, om hva som skjer[8|]
heldigvis ikke lenge igjen nå[:)]

Snakte med jm om det på mandag, og hun sa jeg måtte slappe av så mye som mulig.. Og siden jeg ikke sover noe særlig om natta, MÅTTE jeg sove på dagen. For selv om en ikke er i særlig aktivitet så får kroppen virkelig kjørt seg av kynnerne, og da trenger den masse hvile for ikke å bli helt utslitt..
visstnok[8|][;)]

hvordan kjennes d ut?tror ikkje eg har kjent noe te dei eg..mn e førstegangsfødene har kanskje noe me det o???

Ja er å plaga med kynnere, var på sykehuset i går med regelmessige kynnere, men heldigvis ingen virkning på dem...

Det er heldigvis ikke lenge igjen nei... Og det er deili...

Lykke til

Kan kjennes ut som magen bare blir litt hard, og trenger ikke være vondt. De fleste av mine er derimot vonde. Kjennes litt ut som riene før vannet gikk sist. Blir litt paranoid, og venter på at fødselen ska sette igang når som helst. Over 6 uker til termin, så jeg er IKKE klar for at babyen ska komme enda.. Er riktignok lei av å være rund som en ball, men det beste er jo om babyen blir der noen uker til[;)] 

ORIGINAL: anetta23

hvordan kjennes d ut?tror ikkje eg har kjent noe te dei eg..mn e førstegangsfødene har kanskje noe me det o???

Kjente lite/ingenting til det i første svangerskap - denne gangen derimot har det vert VELDIG plagsomt[8|] og Vondt[:(]

uff da..kjenner liksom ingenting te atte magen strammer seg heller, men d komme vell..heh

eg er førstegangs gravid og har masse kynnera. veldig plagsomt og de komme som regel når eg har gjordt litt eller bevegd meg meir enn normalt. heile magen stramme seg og eg blir tung pusta og føle for å bøye meg framover. har av og til en anna "versjon" som sitte som mensen smerter. bare mellom hoftekammane og dei er ubehagelige. er det nåkke som veit om det er det samme??

Mine kynnere er mest nederst i magen denne gangen + mensmurring + murring nedover lårene. Forrige sv sk var det hele magen som stramma seg.. hmm..

Jegher så mange kynnere i løpet av en dag at når det roer seg litt på kvelden når jeg har lagt meg så er hele magen skikkelig øm...
Slitsomt ja... Men JM sier at det er bra og ha mange kynnere fordi de fungerer som "øvelse" til fødselen. At man kan få en lettere fødsel.
Jeg fikk beskjed om og dra til JM på sykehuset hver gang det ble ille slik at de kunne skjekke dem. Har vært der en del ganger allerede[:)] Fint og være på den sikre siden...

Back
Topp