Kynnere

AnneC84

Forumet er livet
Til alle dere som har et svangerskap eller flere bak dere - er litt uerfaren selv [;)]

Jeg vet at kynnere er helt ufarlig. Selv har jeg hatt det siden uke 17 (startet veldig tidlig...) - og når jeg fremdeles var i jobb, fikk jeg så kraftige, vonde kynnere av stresset at de var redd for at jeg hadde premature rier og jeg måtte inn og måle livmorhalsen osv. Alt var helt normalt, men fikk beskjed om å roe ned for å ikke framprovosere noe.

SÅNNE kynnere har jeg ikke nå.

Men jeg har hatt mer eller mindre konstante kynnere i 2 døgn. Så lenge de ikke er vonde, så er vel ikke det noe farlig?

ring føden ¨å hør, det er jo de som sitter på kompetansen. Jeg ville personlig sjekka d opp m en tlf til føden om jg var dg

Hm, ja, kanskje jeg skal det. Ikke noe vits å risikere noe heller.

Føler meg bare så hysterisk.

Ville ringt til føden for å vera sikker, men trur nok du vil få beskjed om at så lenge dei ikkje er vonde så går det fint. Eg hadde ganske konstante kynnera i vekesvis når eg var rundt uke 20-25, fødte i uke 39, så det var heilt normalt[:)]

ORIGINAL: Fjärild

Det skal du ikkje tenka på, dei er jo på jobb for å hjelpa gravide og får betalt for det[;)]

det er lov å være hysterisk, lykke til[:)]

Jeg har også myye kynnere, jeg er 2gangs og merker de mye bedre nå en med vesla. De er vonde og jeg får problemer med å puste
når de kommer.. Plagsomt[&:]

har du ringt å hva sa de? *nygjerrig*

Back
Topp