Kynnere

x1xPastella

Forumet er livet
Begynner å bli litt småbekymra jeg...

Kynnerne kommer mer og mer regelmessig og kraftigere og kraftigere... Er det fler med den erfaringa?

Har det samme problemer.. av og til e dem så vonde at æ ikke klare å bevege mæ.. [:-] 

Ja, jeg har det også sånn! Jordmor sa måtte ta kontakt om det ble verre. Er vel ikke helt bra med KJEMPEmasse kynnere som gjør vondt i tillegg.

Synes de kommer ofte jah, men tror ikke de er regelmessige ennå... Vær forsiktig og ta kontakt med føden om du er usikker..

Har de her og og værre med første mann, og hun kom 14 dager på over tid

Merker ikke noe til de kynnerene jeg ...Ser bare at magen min er hard og rar til tider [8|]

ORIGINAL: Pastella

Kynnerne kommer mer og mer regelmessig og kraftigere og kraftigere... Er det fler med den erfaringa?
jupp,det skal væresikkert å visst!! tar jo helt av her noenganger,gjerne med bare 5 min mellomrom...hmmm

ORIGINAL: lenis

ORIGINAL: Pastella

jupp,det skal væresikkert å visst!! tar jo helt av her noenganger,gjerne med bare 5 min mellomrom...hmmm

Samme her[:'(]

Jepp!  Har ligget våken fra 02.00-06.00 med alt fra 7 min til 15 min imellom...

ja merker di godt her å.. gjør di vondt prøver jeg å legge meg nedpå eller noe..
fått beskjed om å ringe jordmor ved minste mistanke,siden vi bor 2 timer fra sykehuset..
skal ikke risikere noe[;)]
har dere merket at det føles ut som om magen virkelig skal sprekke opp av og til. at det ikke er plass til noe mer?? hadde det sånn på lørdag.. klart ikke å sitte ordentlig oppreist måtte sitte med beina godt spredd og magen i mellom.. skikkelig vondt altså,pluss at ryggsmertene spredde seg nedover rompa.. man blir skikkelig usikker av og til.. vet liksom ikke når man kansje burde eller ikke. har ikke lyst til å
ringe for ingen ting[:)] håper jeg virkelig vet det når det skjer altså.. det var så greit sist for da gikk vannet.. fikk en forvarsel[:)]

Det var litt godt å høre at vi er fler om saken!!!

Skal til JM om 1 uke, får ta det opp med hu da...

ORIGINAL: *marihøna*

ja merker di godt her å.. gjør di vondt prøver jeg å legge meg nedpå eller noe..
fått beskjed om å ringe jordmor ved minste mistanke,siden vi bor 2 timer fra sykehuset..
skal ikke risikere noe[;)]
har dere merket at det føles ut som om magen virkelig skal sprekke opp av og til. at det ikke er plass til noe mer?? hadde det sånn på lørdag.. klart ikke å sitte ordentlig oppreist måtte sitte med beina godt spredd og magen i mellom.. skikkelig vondt altså,pluss at ryggsmertene spredde seg nedover rompa.. man blir skikkelig usikker av og til.. vet liksom ikke når man kansje burde eller ikke. har ikke lyst til å
ringe for ingen ting[:)] håper jeg virkelig vet det når det skjer altså.. det var så greit sist for da gikk vannet.. fikk en forvarsel[:)]

Kan skrive under på hvert ord..  (bortsett fra det med avstand til sykehuset)
t.o.m. det med vannet som gikk første gang[;)]

quote:

ORIGINAL: *marihøna*

skal ikke risikere noe
ringe for ingen ting håper jeg virkelig vet det når det skjer altså.. det var så greit sist for da gikk vannet.. fikk en forvarsel

Kan skrive under på hvert ord.. (bortsett fra det med avstand til sykehuset)
t.o.m. det med vannet som gikk første gang

< Melding endret av ~Fiorellina~ -- 19.03.2007 17:38:29 >

ja det er helt rart.. håper jeg får en like bra forvarsel denne gangen som sist[;)]
godt å øre det er flere i samme situasjon[:)] 

Back
Topp