Kynnere??

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg gått med kynnere i hele dag! Veldig harde kynnere... Er det flere som gjør det? De gir seg ikke om jeg legger meg ned og ligger helt stille heller... Det gjorde de før! Men han er helt utrolig aktiv, vet ikke om det har noe å si. At det øker kynnere?? Lurer på om han har snudd seg med hode ned nå(ligget i sete siden uke 29)

Har endå ikke hatt kynnere så kan nok ikke hjelpe!!! [8|]

Har enda ikke helt forstått hvordan kynnere kjennes ut jeg.. har veldig mye vondt helt nede i magen.. er vel det som er kynnere da?? eller? hmm.

ORIGINAL: Silje_

Har enda ikke helt forstått hvordan kynnere kjennes ut jeg.. har veldig mye vondt helt nede i magen.. er vel det som er kynnere da?? eller? hmm.

Hvis du har kynnere blir hele magen stein hard. Når jeg har kynnere er de over hele magen. Var nede i magen i starten av svangerskapet men nå er de over hele magen...  Kynnere skal ikke gjøre vondt. Men nå er de så stramme at jeg kjenner det helt opp mellom puppene... nesten så det er vondt å puste...
Men man kjenner godt forskjell på rier og kynnere håper jeg??

Men man kjenner godt forskjell på rier og kynnere håper jeg

Det håper virkelig jeg også!!.. hehe.. Er helt forrvirra over alt dette snakke om mensmurringer, kynner, maserier osv.. vet ikke en dritt om noe av dette jeg.. vet bare at jeg har vondt. hehe.. [:)]

Vet ikke om jeg har hatt kynnere eller ikke jeg ? [8|]
Noen ganger i det siste, har jeg hatt perioder med fyktelig vondt nedest i magen, men magen har ikke blitt noe spesielt hard, og har heller ikke kjent noe bak i ryggen, bare nederst i magen [8|]

Har ikke kjent en eneste kynner hittil. Ikke som jeg vet om iallfall. Men det sies at det ikke skal bety noe, at fødselen likegodt kan starte imorgen f.eks. Håper iallfall det ikke har noen betydning.

Det er ikke alle som har kynnere... Men jeg vil ikke at fødselen skal starte siden han ligger i seteleie...[&:] Men jeg ringte føden og snakket med de og jordmor der sa jeg skulle ta det med ro. Hvis jeg begynte å kjenne det trykke nede i magen, ned mot skjeden eller ryggsmerter skulle jeg ringe igjen. Eller hvis de ble så plagsomme at jeg ikke fikk sove. Så da er det nok bare mye kynneraktivitet om dagen[:)]

Jeg har heller ikke vært noe plaget med kynnere, men har hatt noen innimellom, hele magen blir hard liksom, og så føles magen tyngre, og som om den blir strekkt.. Heheh, vanskelig å forklare egentlig.. Men merker at de alltid kommer etter sex.., hehe

ORIGINAL: tullann

har sinnsykt mye kynnere idag. får skikikkelige støt i bekkenet/skjeden

jeg og har hatt noen sånne støt iblant..er det som er kynnere ja sikkert[:)]har ikke vert no særlig plaga med det før  nå i det siste..

Back
Topp