Kynnere....

~Alexandra~

Gift med forumet
Hvor ofte er d normalt å ha disse??
Har merka dat de kommer oftere på jobb de siste dagene, telte 10 idag...
Tenkte at jobben bynne å bli for mye for mæ(jobbe på kafe, e 27+2 på vei), og e litt bekymra forr lillingen samtidig...

Jeg kan ha flere i timen som varer opp til flere dager. Men nå har jeg kommet litt lenger en deg da [;)]

Jeg sliter litt nå... Har frykteli vonde kynnere som setter seg i rygg og i nedre del av livmor.
Har hatt 5 stk i ca 1 time

Det varierer veldig fra person til person..Men jeg får kynnere bare jeg reiser meg fort opp, har hatt det siden uke 20..

Det er bare et sunnhetstegn, men føler du at det er plagsomt og blir engstelig bør du ta det litt med ro..

Legen min anbefalte sykmld. og mye hvile pga kynnere, men det tror jeg var pga at jeg var så tidlig i svangerskapet..

Men jormor sier det ikke gjør noe..

Men stress kan nok kanskje virke inn.

Gjør det du føler er best for deg, og ikke press deg for hardt på jobb!

Klem og lykke til!

Trur det er veldig mulig å ha kynnere kun når man går ja[:)] Jeg har det litt hele tiden så lenge jeg er i aktivitet, men får det med en gang jeg skal ut og gå. Kommer tvert da likeom!! Og da er de mye værre enn ellers også, og litt vonde[&:] Så blir kun rolige gåturer på meg!

Hadde også masse kynnere når jeg jobba, jobber som sykepleier på sykehjem, så jobben innebærer en del gåing hit og dit. Kynnerne var en av grunnene til at legen min sykemeldte meg helt. (De begynte veldig tidlig, og det likte hu ikke....).
Merka når jeg begynte å ta det med ro, at kynnerne ble mindre, så det hjalp og slappe av[:)]

Back
Topp