Kynnere

Frøken Fjong

Glad i forumet
Det er bare noen dager siden jeg kjente at livmoren var kommet opp,men
i går og i dag har jeg kjent mange kynnere!! synes det er veldig tidlig!!
noen andre som har det?

Det er veldig stess på jobben for tiden, så lurer på om jeg må roe ned litt kanskje..?
(jobber i barnehage)

dytter litt jeg[:)]

Hmm....kynnere høres ikkje spesielt godt ut! Aldri hatt det, så kan ikkje uttale meg stor meir om det!

Men håper det gir seg! Sikkert godt for kroppen å hvile litt ja, det tror  eg ingen har vondt av, av og til[:)]

hmm. aner ikke hvordan det kjennes, så regner vel med at jeg ikke har hatt noe av det.'
Prøv å slapp av mest mulig så går det kanskje over :)

Er litt usikker om jeg har hatt det, har litt overflødig fett på magen, og det strammes dessverre ikke opp under kynnere. Men mener kanskje jeg har hatt det. Er litt tidlig ja, men samtidig så kjenner du kanskje igjen følelsen siden du har kjent den før?

Kan jo godt hende det kommer av litt mye stress også, det vet jeg ikke med sikkerhet. Hadde tatt det opp på neste sv.skapskontroll! [:)]

Tror ikke det er noe du skal bry deg om, det er helt naturlig og det er bare livmoren som trener seg opp til fødselen. Jeg leste for noen uker siden at dette begynner vanligvis nå, men at de fleste ikke merker det. Jeg har også kjent noe til det i det siste. [:)]

ORIGINAL: En rosa og en spire

Tror ikke det er noe du skal bry deg om, det er helt naturlig og det er bare livmoren som trener seg opp til fødselen. Jeg leste for noen uker siden at dette begynner vanligvis nå, men at de fleste ikke merker det. Jeg har også kjent noe til det i det siste. [:)]

*puster lettet ut*, mens jeg nynner på julesanger..! GLAAADE JUL; HEELLIGE JUL...[:D]

jeg har masse kynnere, Tok det opp når jeg var på ul å det skulle visst ikke være så farlig. Har hatt det masse å det er IKKE NOE DEILIG. Som førstegans så var det helt rart. jeg trodde jeg hadde skikkelig mave knip, men maven min ble visst bein hard hver gng de kom. Så jeg prøver å slappe av å roe litt ned når de kommer. Da går det over, men de kommer ofte når jeg stresser.

Kynnera er ikke farlig, bare ubehagelig. Jeg syns også du kjente det tidlig, men hva som er normalt eller ikke vet ikke jeg.[:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: En rosa og en spire

*puster lettet ut*, mens jeg nynner på julesanger..! GLAAADE JUL; HEELLIGE JUL...[:D]

Må ikkje nevne jul *sperminator*[8D] Kan ikkje gå fort nok frem til jul, eeelsker jul, og gleeeder meg sånn...[:D]

I mitt første svangerskap fikk jeg kynnere rundt uke 20, men nå har jeg begynt å merke de allerede. Skal til jordmor på fredag, og tenkte å ta det opp da. Jeg kjenner også at de kommer hyppigere når jeg stresser, så bare å roe ned[:D]

Back
Topp