Kynnere

tippetue

Forumet er livet
Jeg har blitt utrolig plaget med kynnere, de er så vonde at jeg må puste meg igjennom de, minner egentlig mest om riene jeg hadde da vi dro til sykehuset sist (for å føde)[&:]

Skulle hatt jordmor time i dag,men den ble avlyst[:(] Jeg som hadde sååå masse å snakke med henne om hadde fått dobbel time å greier,men nå må jeg vente helt til 26.april med å snakke med hu å da bare en enkel time[:(]

Men tilbake til kynnerene, er det noe jeg burde ta kontakt med føden å snakke med dem om?Magen strammer seg å det begynner å stikke i ryggen[&:].
Får de om jeg går/beveger meg, sitter stille. Og magen er konstant øm å sår.(er grusomt trang inni der[:'(])

viss de er ubehglige og ikke gir seg burde du kontakte føden ja!!! Bedre å få sjekket det opp en å gå sånn

Ja er sikkert det, men tanken på å få komentarern, nei sånn er det bare ,er ikke fristende å få[:'(]

Får ta en tlf til de etter på å høre, slitsomt er det i allefall, kan jo ikke ligge å slappe av med en som elsker å stikke av å gjøre fanteri hele tiden..

ORIGINAL: tippetue

Ja er sikkert det, men tanken på å få komentarern, nei sånn er det bare ,er ikke fristende å få[:'(]

Får ta en tlf til de etter på å høre, slitsomt er det i allefall, kan jo ikke ligge å slappe av med en som elsker å stikke av å gjøre fanteri hele tiden..

men kynnerer skal jo ikke være vonde.. så de siser nok ikke det[;)] og uansett er de der for å hjelpe gravide så de svarer deg ikke sånn hi hi

Sånn har jeg det og innimellom. Snakket med fødselslegen og han sa at det ikke var noe farlig. Men kommer de i tak og endrer mønster og blir kraftigere bør man ringe føden med en gang. Kunne visstnok komme av at livmorhalsen har blitt kortere, noe som kan føre til for tidlig fødsel, men det var det ikke i mitt tilfelle da [:)] Jordmor sa til meg at det er bedre for babyen å ta paracet enn å gå rundt å ha så vondt, så paracet er fullstendig trygt å ta, men selvfølgelig ikke for mye, men det gjelder jo uansett da [:)]

Back
Topp