Kynnere

bea_

Elsker forumet
Nå har jeg konstant kynnere. dene ene går over i en ny en. De er langt nede, de tar tak under navelen, før har de vært høyt oppe....kanskje kanskje...åh...tenk så utrooolig det ville ha vært ![8D]

Whaaat ? samma her :S også er de under navelen :S har ikke tenkt over det før nå at de er annerledes enn hvordan de var før :p

det er stooor forskjell her på hvordan de var før. Så det må jo være med på hele modnings prosessen. [:D]

Jepp :) må nok det.
kan du lese den tråden jeg la ut å kommentere om du har erfaringer med det

kynnere kan gå ovenifra og ned til skambenet uten at det har noe å si for når du skal føde desverre[;)]

ORIGINAL: kolibri

kynnere kan gå ovenifra og ned til skambenet uten at det har noe å si for når du skal føde desverre[;)]

Det kan jeg skrive under på! har hatt flere dager med kynnere- det var nøyaktig 3 min mellom hver i mange timer, men det påvirket ikke noe særlig til fødsel gitt[;)]

ORIGINAL: DellaDuck

Det kan jeg skrive under på! har hatt flere dager med kynnere- det var nøyaktig 3 min mellom hver i mange timer, men det påvirket ikke noe særlig til fødsel gitt[;)]

Sniker fra juni[;)]

Har hatt kynnere siden uke 20 jeg. Å siste mnd nå har jeg hatt ekstremt mange... På en dag kan jeg ha ca 50 kynnere...fra jeg står opp rundt ca kl 07 å til rundt 21 på kvelden... Noen ganger mindre andre ganger mer...

Men her er det ingen teng på at livmorhalsen reagerer på de... Sånn sett bort fra at jeg sliter med de å får problemer med nattesøvn å andre ting... Så tror ikke kynnere sånn sett har noe med det å gjøre..he he...

Men man vet jo aldri [;)] Kan jo hende det er rier som er i ferd med å komme til deg[:D]

Signerer her.. Så mye kynnere som jeg har og hadde sist.. Og så vonde som de er til tider.. Men livmorhalsen min blir ikke påvirket av de.. Og forrige gang fødte jeg heller ikke før 2 dager etter termin, selvom jordmora mi var helt sikker på at jeg kom til å føde før[8D]

Bare tenkte på at det kanskje hadde noen påvirkning siden jeg alt hadde åpning jeg [8|]jordmora sa jo at det er med på modningen min nå ???! Mulig jeg tar feil

ORIGINAL: bea_

Bare tenkte på at det kanskje hadde noen påvirkning siden jeg alt hadde åpning jeg [8|]jordmora sa jo at det er med på modningen min nå ???! Mulig jeg tar feil

Å har du åpning? Men da er du vel i gang med fødsel snaart da?.. fikk ikke med meg de jeg...

Ja [:D] jordmor sa ( når jeg var der i går) at fødsel kunne skje alt fra i går og utover. Jeg er moden og har åpning på 1.5...  Derfor jeg håper disse kynnerene er med på å jobeb frem ting. Skal til jordmor igjen på tirsdagen ( hun vil efølge meg tett opp nå) men mulig jeg ikke rakk den sa hun

Back
Topp