Kynnere, uke 6+3

Karolinee93

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Er det noen flere som sliter med kynnere allerede? Har kjent i 3 dager nå, mye, regelmessige kynnere på kveldstid etter stressende arbeidsdager..
Det er garantert kynnere. Var plaget med premature rier og kynnere f.o.m uke 27 sist og ut svangerskapet. Stoppet fødsel og varm mer på føden enn hjemme på et tidspunkt.[emoji28] Bare visste ikke at det kunne starte sååå tidlig, men det kan det altså.. Googlet litt og, selvfølgelig, og det er visst mange andre som også har hatt det sånn,med gode og dårlige avslutninger på historien..

Kjenner forøvrig kynnere heeeelt nede under skambeinet hvor livmoren er nå, men kanten av livmoren er faktisk over skambeinet allerede..
Noen med erfaring? God eller dårlig?
Hilsen litt nervøs 2.gangsfødende som er rett for gjentagende historie med nr 2.

Hvordan kjennes kynnere ut? Jeg er førstegangs gravid og 10+4 på vei og veldig nysgjerrig:p

Anbefaler deg å google kynnere så finner du det ut. Veldig vanskelig å forklare det syns jeg.. Men keg er ikke i tvil om at det jeg har er kynnere..

Jeg er kommet litt lengre, er 10+5:) men har også kjent kynnere flere ganger allerede.. Var mye plaget med det sist gang, og startet tidlig da også, men tror ikke det var før rundt uke 16-17..
Jeg fødte i hvertfall 4 dager før termin da, og fikk ikke andre plager/konsekvenser av kynnerne enn at de var plagsomme og ubehagelige:p var en del sykemeldt og tok det ekstra med ro da, etter beskjed fra legen, bare for sikkerhetsskyld:)

Jeg fødte 2 uker før termin sist pga kynnerne gikk over til rier. Var som sagt inne for å stoppe fødsel i uke 27 og inne sikkert 10 ganger etter det pga rier,men som heldigvis ikke gav noe særlig effekr på livmorhalsen mer enn at den åpnet seg, men fosteret trivdes godt der inne og ville ikke ut så tidlig likevel. Var sykemeldt f.o.m uke 27 sist, så håper ikke jeg må det denne gangen, men lover kanskje ikke så godt.. Får iallfall ta det litt med ro fremover.[emoji4]

Det var veldig tidlig å få kynnere allerede i uke 6. Ville nok tatt det opp med legen din om jeg var deg.

Back
Topp