Kynnere......SLITSOMT!!

MissIndependent

Gift med forumet
AAAAAAAAaaah......de siste 4 dagene har jeg hatt skikkelig mye kynnere!
Det er sååå slitsomt,og føles helt merkelig.....magen blir liksom stein hard....
Bare håper det er som de sier,at de som sliter med kynnere tidlig får en lettere fødsel[:)]

Kan det kommer av stress og at man ikke er flink til å slappe av?Noen som vet?

Kan ha med stress å gjøre ja. Jeg får lett kynnere når jeg blir sliten. Gir seg når jeg får lagt meg ned og slappet av heldigvis.

Hei Camilla:) Takk for sist forresten på treff!! Hadde en del kynnere for et par uker siden. De kom med en gang jeg gikk ut av døra.. Var litt bekymret over om det virkelig var kynnere så ringte legen og de sa at det var det og at de kan komme også uten noen spesiell grunn, men vanligvis med at en reiser seg fort, stresser eller som i mitt tilfelle; beveger seg masse plutselig etter å ha vært i ro i flere timer;) De skal visst bli kraftigere etterhvert også når det blir nærmere termin, så ikke vær bekymret dersom det skjer..[:D] Lykke til videre! Er enig i at det er ekkelt, er glad jeg ikke har hatt det på en stund nå selv om jeg er forberedt på at de vil komme igjen.

hei på deg!Takk for sist ja[:D]Kjempekoselig!!
Huff,jeg har vært på farten de siste 2 ukene,har ikke vært så flink til å slappe av og ta det med ro,så det er nok derfor.....må nok begynne å lytte litt til kroppen ja...
Idag har jeg bare sitti i god'stolen min og slappet av og ikke gjort noen ting,og har alikevel hatt endel kynnere......men mini i magen har det bra tydeligvis ,for det er full turbo der inne så[:)]

Uff ja, kynnera kan jammen vera slitsomt. Har ein god del av dei kvar dag eg og[&:] Me får berre vere flinke å legge oss ned og slappe av innimellom på dagen[;)]

Jeg, jeg har en annen bekymrig nå.. lurer på om jeg lekker fostervann.. skal se det an til i morgen.. Mange bekymringer knyttet til å være gravid altså.. Hrmph![;)]

Huff, kynnere er noe herk! [:@]
Har dem selv hele tiden. Og like ofte når jeg sitter i ro som når jeg rører meg. Får håpe det blir en god fødsel da [:)]

ORIGINAL: Ca.milla81

AAAAAAAAaaah......de siste 4 dagene har jeg hatt skikkelig mye kynnere!
Det er sååå slitsomt,og føles helt merkelig.....magen blir liksom stein hard....
Bare håper det er som de sier,at de som sliter med kynnere tidlig får en lettere fødsel[:)]

Kan det kommer av stress og at man ikke er flink til å slappe av?Noen som vet?

La oss håpe at det kommer noe godt utav disse kynnerne[:)] Har maaaaaasse jeg og! Og jeg veit nesten ikke hva stress betyr, så det er ikke det her værtfall! Sa til jordmora sist jeg var der at jeg hadde kynnere hele tida, og hun sa at det var bra. Da vet kroppen at du er gravid, og gjør seg klar til fødsel. Og aktive babyer stimulerer livmora til å trekke seg sammen, noe som stemmer MEGET godt i mitt tilfelle[:D]

Back
Topp