Kynnere, rier?

Manne85

Elsker forumet
I dag våknet jeg igjen av ganske ubehagelige kynnere som kom med ca 10 min mellomrom.. Lå ca en time, og i mellom kynnerene så hadde jeg murringer i rygg/mage.. Sto opp etter en time og da forsvant de.. Trodde virkelig at noe var på gang., så kjedelig å få forventninger om at noe skal skje når det ikke gjør det.. Har så lyst at fødsel bare skal starte.....!

Noen som har hatt lignende erfaringer og vet om det er et tegn på at det snart starter...?

Jeg har også hatt det slik i går kveld og i natt. Men nå når jeg har stått opp, har det plutselig gått over...

Trodde det var et tegn, men nei da.....

Må vel bare smøre seg med ENDA et lag med tålmodighet.

Jeg har samme som deg, men mine går ikke over... eller det er perioder der det er rolig og så kommer det for fullt igjen, da kan det vare et par timer. Skulle ringe føden når de ble regelmessige. Var på føden igår og jm sa det var et tegn på at det var på gang noe[:D]

Har hatt vonde kynnere i snart 2 uker. Verst om kvelden og natta. Stopper opp når jeg står opp..... Men det MÅÅÅÅ jo skje noe snart!!!! Håpe, håpe.. [:)]

Kan noen fortelle meg hva murringer er???

Hvordan merker dere disse murringene?

[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tante Sofie

Kan noen fortelle meg hva murringer er???

Hvordan merker dere disse murringene?

[:D][:D][:D][:D][:D]

Hehe, har jeg også lurt på. Men siden jeg har sett at det det iblant er blitt kalt "mensmurringer" så har jeg tenkt at det er typ menssmerter dere mener..? [&:]

Har ikke vonde kynnere, rier eller noe annet som tilsier at det skjer noe snart [:(][:(][:(]

Jeg har 1 uke og 5 dager igjen til termin og synes det tar uendelig lang tid.. [:-][:-]

Her er litt fødestøv til alle som ikke har født enda: (får ikke gitt nok av det..hehe)

ORIGINAL: nannaanita

Sånn følelse du hadde da du tenkte, nå kommer mensen! Ikke vondt, bare sånn irriterende ubehag, mest nederst i magen og i ryggen. For meg hvertfall

Slik opplever jeg og at murringer er, kan og føles som konstant verk i nederste del av mage og i korsryggen..

Jeg har ingen kynnere nå, men håper sånn at det tar seg opp igjen.., vil se gullet mitt snart..

Jeg håper jordmoren din veslejinta har rett, at det er noe på gang..;)

når jeg tenker murring så tenker jeg veldi ubehag, men ikke diretkte vondt, men mer som når man er veldi sliten i ryggen... vanskelig å forklare det anderledes, for ordet murring passer så bra.. [:D]

Hei!
Jeg hadde murringer i 2- 3 dager(deretter litt sengekos,samme natt gikk  vannet og fødselen var på gang(dette skjedde den 5/4-07).Murringene mine var som "bankinger" nederst i korsryggen,akkurat som en sliten rygg(bøyd rygg),ikke vondt ikke godt[:)][:)].

Back
Topp