Kynnere om natten

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Begynt å få fler og fler kynnere.. ikke veldig ubehagelig, men i natt har jeg våknet av de :-/ andre som plages om natten?

Ja, plages egentlig døgnet rundt :p Noen er såpass "milde" at jeg nesten ikke merker de, mens andre er skikkelig ubehagelige!
Kjedelig å sove dårlig om natten :/

Ja, plages egentlig døgnet rundt :p Noen er såpass "milde" at jeg nesten ikke merker de, mens andre er skikkelig ubehagelige!
Kjedelig å sove dårlig om natten :/
Samme her.. veldig varierende

Jeg har en del på dagen jeg.. Når jeg går på tur og sånt! Det er litt slitsomt for må stoppe litt opp og vente før jeg går videre, ser jo ut som en gammel dame :)

Alle kvinner har kynnere eller sammentrekninger i livmora- men ikke alle kjennet det like godt! Det er nemlig livmora som gjør seg klar til fødsel, så det er jo helt naturlig! Ikke noe å være bekymret over så lenge det ikke er veldig smertefullt. Plagsomt er greit! :)

Jeg har en del på dagen jeg.. Når jeg går på tur og sånt! Det er litt slitsomt for må stoppe litt opp og vente før jeg går videre, ser jo ut som en gammel dame :)

Alle kvinner har kynnere eller sammentrekninger i livmora- men ikke alle kjennet det like godt! Det er nemlig livmora som gjør seg klar til fødsel, så det er jo helt naturlig! Ikke noe å være bekymret over så lenge det ikke er veldig smertefullt. Plagsomt er greit! :)
Bekymrer meg ikke.. bare plagsomt å våkne av det :-)

Jeg har mye smertefulle kynnere, er sykemeldt pga det. Våkner midt på natten feks av intens smerte, men de finner ikke ut hvorfor.. 2 gangs gravid og var ikke slik sist.

Alt vi gravide må plages med! Jeg har ikke noe særlig om natta igrunn.. Men hele dagen!! Føles jo ut som jeg har tatt 100sit-ups! Blir litt sliten av det..

Hvordan kjennes det ut? Jeg tror ikke jeg har det sånn at jeg kjenner noe..

Jeg har mye smertefulle kynnere, er sykemeldt pga det. Våkner midt på natten feks av intens smerte, men de finner ikke ut hvorfor.. 2 gangs gravid og var ikke slik sist.

Har de sjekket deg for infeksjoner?
Jeg hadde en slags infeksjon i forrige svangerskap og det resulterte i forferdelige vonde kynnere. Jeg sov hverken natt eller dag, men de fant ikke ut av det før i slutten.

Jeg hadde tidlige kynnere forrige gang, men det var kun relatert til stress.
Denne gangen har jeg vært mer avslappet, og ikke hatt noen kynnere.

Håper det avtar for dere som opplever det så tidlig.
Men kan jo også være positivt, med tanke på at livmoren får foreberede seg! :-)

Hvordan kjennes det ut? Jeg tror ikke jeg har det sånn at jeg kjenner noe..
For meg kjennes det som et sug/press i magen som gjør at magen strammer seg helt en stund, for så å gradvis gi slipp igjen.. varer i 0,5-1 min hos meg cirka..

Jeg har mye kynnere, også om natten. Har våknet noen ganger av dem. Men etter at jeg har begynt å jobbe litt mindre og stres litt mindre har det blitt mindre kynnere også noe som jeg er glad for.

Har de sjekket deg for infeksjoner?
Jeg hadde en slags infeksjon i forrige svangerskap og det resulterte i forferdelige vonde kynnere. Jeg sov hverken natt eller dag, men de fant ikke ut av det før i slutten.

Ja de har tatt alle mulige prøver men blir ikke klokere :-/

jepp, har masse! noen kjennes bedre enn andre! men har visst ei aktiv livmor som kunne for dette - måtte følge med om det ble vondt osv for et kunne visst bli tidlig fødsel pga allerede små vondt og at den va så aktiv ;o

Back
Topp