Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. veldig varierendeJa, plages egentlig døgnet rundt Noen er såpass "milde" at jeg nesten ikke merker de, mens andre er skikkelig ubehagelige!
Kjedelig å sove dårlig om natten :/
Bekymrer meg ikke.. bare plagsomt å våkne av detJeg har en del på dagen jeg.. Når jeg går på tur og sånt! Det er litt slitsomt for må stoppe litt opp og vente før jeg går videre, ser jo ut som en gammel dame
Alle kvinner har kynnere eller sammentrekninger i livmora- men ikke alle kjennet det like godt! Det er nemlig livmora som gjør seg klar til fødsel, så det er jo helt naturlig! Ikke noe å være bekymret over så lenge det ikke er veldig smertefullt. Plagsomt er greit!
Jeg har mye smertefulle kynnere, er sykemeldt pga det. Våkner midt på natten feks av intens smerte, men de finner ikke ut hvorfor.. 2 gangs gravid og var ikke slik sist.
For meg kjennes det som et sug/press i magen som gjør at magen strammer seg helt en stund, for så å gradvis gi slipp igjen.. varer i 0,5-1 min hos meg cirka..Hvordan kjennes det ut? Jeg tror ikke jeg har det sånn at jeg kjenner noe..
Har de sjekket deg for infeksjoner?
Jeg hadde en slags infeksjon i forrige svangerskap og det resulterte i forferdelige vonde kynnere. Jeg sov hverken natt eller dag, men de fant ikke ut av det før i slutten.