Kynnere og spark

Smiley:)

Ønsker seg det største i verden!
Aprillykke 2017
Dei siste dagane har eg jobba ein del. Fri i går, men brukte dagen på vasking. Opp og ned frå stol og ein del gåing. Har ganske mykje kynnere siden i går, nesten konstant. Er ikkje vondt, men magen er "sliten". Om det er andre som har kjent på dette, so lurer eg på om det er vanlig at ein ikkje kjenner babyen like tydelig når det står på? Kjenner ho ofta, men ikkje like tydelig. Gjør det at magen spenner seg til at litt av følsomheten forsvinner?

Dei siste dagane har eg jobba ein del. Fri i går, men brukte dagen på vasking. Opp og ned frå stol og ein del gåing. Har ganske mykje kynnere siden i går, nesten konstant. Er ikkje vondt, men magen er "sliten". Om det er andre som har kjent på dette, so lurer eg på om det er vanlig at ein ikkje kjenner babyen like tydelig når det står på? Kjenner ho ofta, men ikkje like tydelig. Gjør det at magen spenner seg til at litt av følsomheten forsvinner?

Jeg har det ganske likt nå, mye kynnere, men kjenner at han sparker innimellom. Ikke når kynnerne står på, da blir magen fra navlen og ned steinhard. Jeg tror han har holdt på i hele natt for jeg er helt utslitt nå selv om jeg har sovet. Fikk kynnere mens jeg gikk ned til bussen i dag. Sykt ubehagelig :o
Skal på kontroll i dag så kan ta og spørre da og skrive det han svarer ;)

Jeg har det ganske likt nå, mye kynnere, men kjenner at han sparker innimellom. Ikke når kynnerne står på, da blir magen fra navlen og ned steinhard. Jeg tror han har holdt på i hele natt for jeg er helt utslitt nå selv om jeg har sovet. Fikk kynnere mens jeg gikk ned til bussen i dag. Sykt ubehagelig :eek:
Skal på kontroll i dag så kan ta og spørre da og skrive det han svarer ;)
Supert!!

Da har jeg vært til kontroll hos gyn. Han sa at kynnere varierer fra person til person, og at det er normalt at en føler at magen blir sliten og litt 'lammet'. Spark sa han derimot var alt etter hvor aktiv mini er den dagen og hvilken vei som sparkes. ;)

Tror ikke jeg har hatt kynnere ennå jrg. Ikke merket noe til det. Magen blir noen ganger hard men aldri sånn at det er ubehagelig. Er det normalt?

Tror ikke jeg har hatt kynnere ennå jrg. Ikke merket noe til det. Magen blir noen ganger hard men aldri sånn at det er ubehagelig. Er det normalt?

Veldig normalt ;)
På kontrollen i går sa han at alle opplever graviditeten forskjellig og da også kynnere. Det må ikke være vondt, ubehagelig eller ofte selv om noen opplever det sånn. Hos meg blir magen steinhard som om jeg strammer magemusklene alt jeg har i underkant av ett minutt eller to.

Back
Topp