Kynnere og murring...

epla25

Forelsket i forumet
Flere som har det? Her har jeg hatt det i hele dag, utrolig plagsomt og ubehagelig. Hadde kynnere med de andre to også, men ikke så sterke og ubehagelige som nå... Er 14+1.

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Har ingen anelse. Vet ikkje hvordan det skal kjennes ut:p så regner med jeg ikke har opplevd d enda:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Kjennes rett og slett ut som at livmoren trekker seg sammen og blir steinhard.

Nei. Kjente ikke en eneste kynner hele forrige svangerskap. Men de ble registrert på ctg da så de var der nok :p

Kan det føles ut som menssmerter på en måte? :)
Har i vertfall flere sanne "tak" i magen om dagen som minner om menssmerter.

Ja, har hatt det i noen uker nå. Kan ikke ha på graviddongribukse eller treningsbuksa engang, for det blir for stramt akkurat der babyen ligger nå. Hadde det med første også, fra uke 20 den gang.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Et spørsmål - jeg har hatt vondt i magen, akkurat som mageknipe. Kan det være kynnere? Det kommer liksom bare plutselig, og det er forferdelig ubehagelig... tenkte først det var vanlig mageknipe, men nå er jeg ikke så sikker lenger? Merker det i solar pleksus, rett mellom ribbeina.

Et spørsmål - jeg har hatt vondt i magen, akkurat som mageknipe. Kan det være kynnere? Det kommer liksom bare plutselig, og det er forferdelig ubehagelig... tenkte først det var vanlig mageknipe, men nå er jeg ikke så sikker lenger? Merker det i solar pleksus, rett mellom ribbeina.

Høres ikke ut som kynnere.. Ikke slik jeg oppfatter dem i hvertfall.. Jeg har også en del mageknip/luft, men kynnere kjennes ikke slik ut. Jeg har kynnerene nede i livmora og det kjennes ut som om at magen/livmora trekker seg sammen og blir steinhard i noen sekunder før den slapper av igjen.

Kan det føles ut som menssmerter på en måte? :)
Har i vertfall flere sanne "tak" i magen om dagen som minner om menssmerter.

Ja altså, kynnere i seg selv trenger vel ikke å være vonde eller ubehagelige, men hos meg kommer det gjerne kombinert med mens-liknende smerter nederst i magen ja. :-/

Sniker fra april 13 her ;)

Det der høres veldig ut som en kynner ja ;) Blir magen litt sånn skjev når det trekker seg sammen også?
Kynnerene jeg hadde gjorde magen steinhard og skjev som bare pokker :p

Ja altså, kynnere i seg selv trenger vel ikke å være vonde eller ubehagelige, men hos meg kommer det gjerne kombinert med mens-liknende smerter nederst i magen ja. :-/

Huff, da er det nok det jeg også kjenner på..

Sniker fra april 13 her ;)

Det der høres veldig ut som en kynner ja ;) Blir magen litt sånn skjev når det trekker seg sammen også?
Kynnerene jeg hadde gjorde magen steinhard og skjev som bare pokker :p

Ja den blir skjeiv :p
Lurer på om man skal få så vonde og intense kynnere allerede? Er jo veldig tidlig ja?

Jeg hadde vonde og intense kynnere med førstemann fra jeg var ca 4 mnd på vei.
Med minien, kom de allerede i 2-3 mnd. Er visst helt normalt, men viss du er bekymret så ta en telefon til jordmoren din eller legen ;) Viss du er bekymret, så skal du ikke nøle med å ta det opp med de. For er det en ting du ikke trenger når du går gravid, så er det bekymringer og stress :D Og det finnes ingen spørsmål i verden som jordmor og lege ikke har hørt en milliard ganger før ;)

Back
Topp