Kynnere når en ligger

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Har ligget på sofaen ca en times tid nå (ekstremt trøtt etter at baby har vært veldig aktiv i natt :) for å prøve å sove, uten hell. Har kanskje hatt 5-7 kynnere i løpet av tiden (har ikke tatt tiden pr gang, burde jeg det?) opplever noen liknende? Uke 31 nå så håper dette bare går over :) det er vel ikke noen vits å ringe sykehuset eller...? Tips mottas gjerne :)

Kan legge til at magen blir steinhard og sliter med å puste.. Puster meg gjennom dette nå :p

5-7 i løpet av en time er vel ca 8-10 min imellom? Ikke farlig i seg selv, men fortsetter de og øker i intensitet og frekvens, så er det bare å ringe. Skal være lav terskel det.
Håper det allerede er over, oppdater oss gjerne!

Ring føden å hør med dem om du er usikker :)
Har en del kynnere selv, hadde mange på en time jeg også, men de gikk over når jeg tok meg en dusj :) du kan kanskje prøve det?
Hvis de blir vonde og fortsatt kommer ofte så er det lurt å ringe føden slik at du får sjekka det opp iallefall! :) Selv om det er vanlig med kynnere nå mot slutten.

Gikk noen runder inne og la meg litt ute, samt tok en dusj.. Og det hjalp :) ringer hvis de kommer Tilbake og blir vonde :p takk :)

Back
Topp