kynnere/murringer?

Hei!:happy:
Er i uke 7 (6+2) tror jeg, og opplever flere ganger om dagen denne følelsen av å ha kynnere (allerede?). Det kommer spesielt når jeg setter meg ned etter å ha vært i aktivitet. Ikke akkurat sånn at selve magen blir stram- men noe inni der hvis dere skjønner..:p flere som kjenner på dette? :wideyed:

Last edited:
Ja :) det er ikke kynnere (da blir magen stram) men murringer fordi livmora vokser :) Jeg syns det er litt ekkelt, men vet jo at det er et godt tegn :)

Det murrer godt her og! Men en helt annen følelse enn kynnere slik jeg husker dem, og heldigvis, for husker sist at jeg synes dem kom tidlig nok :P Men godt å kjenne at det skjer noe inni der ;D

Ja murrer bra her også.. er 4+4.. men tenker det bare er et bra tegn :) var det tegnet som gjorde jeg mistenkte at jeg var gravid før testene ble positive :)

Her kjenner jeg og noe som minner om kynnere, noe helt annet enn "voksesmerter".
Var faktisk noe av det som gjorde at jeg mistenkte at jeg var gravid, de kommer nesten regelmessig.

Nå skal det sies at regelmessig kynnere har fulgt meg veldig i mine tre tidligere svangerskap også.

Back
Topp