Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kynnere og mensmurringer samtidig som ungen beveger seg nedover føles det ut som.... Har i kveld vært på grillfest, og sittet stille hele tiden. Da har jeg kjent at han har jobbet seg nedover, det har presset og presset og vært fryktelig ubehagelig... Det har faktisk blitt verre etter at jeg begynte på bringebærkapslene... phu... håper de gjør noe godt!!
Da jeg var på føden for sjekk pga mye kynnere, spant minien rundt som en gal der inne hele tiden. Legen hadde problemer med å få målt magediameteren pga at den snudde på seg hele tiden. [;)]
Jordmor sa da at dersom babyen sparker og beveger seg mye, så kan det utløse kynnere. Så det kan jo være en sammenheng?
Helt normalt det...og veldig vanlig hjemme hos meg og...akk, blir så sliten noen ganger så, hehe [;)] men det er fortsatt kos...nå kjenner jeg tottene hennes så godt, så kan nesten holde i de, søtt assa [:)]