Kynnere?? Menssmerter??

elkva

Glad i forumet
Har de siste dagene hatt mere kynnere eller menssmerter kaller jeg det. Er det vanlig at ungen beveger en del på seg samtidig med alle kynnerne?

Vet ikke egentlig..
Men i hele kveld har jeg hatt vanvittig med kynnere samtidig som ungen beveger vanvittig på seg.. Utrolig vondt til tider!

Jeg har kynnere og mensmurringer samtidig som ungen beveger seg nedover føles det ut som.... Har i kveld vært på grillfest, og sittet stille hele tiden. Da har jeg kjent at han har jobbet seg nedover, det har presset og presset og vært fryktelig ubehagelig... Det har faktisk blitt verre etter at jeg begynte på bringebærkapslene... phu... håper de gjør noe godt!!

Jeg har hatt masse kynnere med mensmurringer en stund nå, men har ikke merket noe press nedover ennå.. Heldigvis[8D]

Da jeg var på føden for sjekk pga mye kynnere, spant minien rundt som en gal der inne hele tiden. Legen hadde problemer med å få målt magediameteren pga at den snudde på seg hele tiden. [;)]
Jordmor sa da at dersom babyen sparker og beveger seg mye, så kan det utløse kynnere. Så det kan jo være en sammenheng?

Jeg har vanskeligheter med å kjenne at babyn beveger seg jeg når magen er hard som stein pga kynnerene ..

Har heldigvis roet seg litt med kynnere her, men magen er jo som stein hele tida pga plassmangel rekner jeg med..[8|]

Ja det er helt normalt [:D]

Helt normalt det...og veldig vanlig hjemme hos meg og...akk, blir så sliten noen ganger så, hehe [;)] men det er fortsatt kos...nå kjenner jeg tottene hennes så godt, så kan nesten holde i de, søtt assa [:)]

har ikke kjent noe til kynnere gjennom dette svangerskapet, men d kan vera for at eg ikje vett ka d kjennes ut som.. men magen er stein hard..

Back
Topp